هرات : گردهمایی با شکوهی به مناسبت پیمان پایان اشغال در شیندند دایر  گردید

از ولایت هرات اطلاع رسیده است که روز گذشته حوالی ساعت یک بعد از ظهر، در مدرسۀ شهداء بدر در منطقۀ زیرکوه ولسوالی شیندند، جلسه باشکوهی به مناسبت دهم حوت، روز پیمان پایان اشغال کشور دایر گردیده است . در این گردهمایی که تعداد زیادی از علمای کرام، متنفذین منطقه، محصلین مکاتب و مدارس، اساتید […]

از ولایت هرات اطلاع رسیده است که روز گذشته حوالی ساعت یک بعد از ظهر، در مدرسۀ شهداء بدر در منطقۀ زیرکوه ولسوالی شیندند، جلسه باشکوهی به مناسبت دهم حوت، روز پیمان پایان اشغال کشور دایر گردیده است .

در این گردهمایی که تعداد زیادی از علمای کرام، متنفذین منطقه، محصلین مکاتب و مدارس، اساتید و عامۀ مسلمانان اشتراک نموده بودند، علمای کرام این روز را روز تاریخی در تارخ کشور و اسلام دانسته و آن را به تمام افغان ها و مسلمانان تبریک گفتند.

سخنرانان در طی سخنرانی های شان از عساکر حکومتی خواستند که دیگر دست از آزار واذیت مردم خویش برداشته و به جریان صلح پیوسته و برای استحکام نظام اسلامی با نمایندگان ملت یکجا شوند.

اشتراک کنندگان در این گردهمایی با شکوه، با نعره های فلک شگاف تکبیر، حمایت شان را از نظام اسلامی و استحکام صلح و امنیت در کشور ابراز داشتند و از مخالفین خواستند که دست از مخالفت برداشته و از عفو عمومی امارت اسلامی استفاده نموده و به آغوش ملت خویش بازگردند.

۲۰۲۰/۳/۸