نیمروز : گردهمایی با شکوهی در دلارام صورت گرفت

روز گذشته در مربوطات ولسوالی دلارام، از سوی مسئولین کمیسیون دعوت و ارشاد، گردهمایی با شکوهی دایر گردیده است. در این گردهمایی، تعداد زیادی علمای کرام، متنفذین قومی، ولسوال محترم امارت اسلامی برای ولسوالی مذکور، رئیس کمیسیون، مسئول دعوت و ارشاد، یک تن مدیر کمیسیون زراعت و تعداد زیادی از مردم اشتراک نموده بودند. این […]

روز گذشته در مربوطات ولسوالی دلارام، از سوی مسئولین کمیسیون دعوت و ارشاد، گردهمایی با شکوهی دایر گردیده است.

در این گردهمایی، تعداد زیادی علمای کرام، متنفذین قومی، ولسوال محترم امارت اسلامی برای ولسوالی مذکور، رئیس کمیسیون، مسئول دعوت و ارشاد، یک تن مدیر کمیسیون زراعت و تعداد زیادی از مردم اشتراک نموده بودند.

این گردهایی با تلاوت آیات کلام الله مجید آغاز گردید و سپس ولسوال محترم این ولسوالی، پیام حضرت امیرالمؤمنین – حفظه الله – را مبنی بر کاشت نکردن بنگ قرائت نموده و سخنان بسیار ارزنده برای اشتراک کنندگان ایراد نمودند.

همچنین مسئول دعوت و ارشاد، مطابق با موضوع، توجه مردم را به چند مسئله مهم اجتماعی مبذول نموده و سخنان بسیار با اهمیتی ایراد نمودند.

سپس به نمایندگی از متنفذین قومی، جناب حاجی جانان کاکا در رابطه به فرمان حضرت امیرالمؤمنین سخنانی ایراد نموده و از این فرمان حمایت شان را اعلان نمودند .

در آخر تمام مردم و متنفذین قومی تعهد نموده و یک فرمان و وثیقه را امضاء نمودند که بر اساس آن به هیچ کس اجازۀ کاشت بنگ را نخواهند داد .

این گردهمایی با دعای پیروزی امارت اسلامی و آزادی کامل کشور به پایان رسیده است .
۲۰۲۰/۴/۸