نیمروز : جزئیات کامل از سرنگونی هلی کاپتر دشمن در دلارام

گزارش های رسیده از ولایت نیمروز حاکی سات که روز گذشته حوالی ساعت ۱۰:۴۵ ظهر، کاروان اکمالاتی دشمن اجیر در منطقۀ اسپین پوستۀ ولسوالی دلارام، مورد حملۀ مسلحانۀ گستردۀ مجاهدین امارت اسلامی قرار گرفته است . در این عملیات که توسط سلاح های ثقیله و خفیفه جریان داشت، هلی کاپترهای دشمن به ساحه رسیدند که […]

گزارش های رسیده از ولایت نیمروز حاکی سات که روز گذشته حوالی ساعت ۱۰:۴۵ ظهر، کاروان اکمالاتی دشمن اجیر در منطقۀ اسپین پوستۀ ولسوالی دلارام، مورد حملۀ مسلحانۀ گستردۀ مجاهدین امارت اسلامی قرار گرفته است .

در این عملیات که توسط سلاح های ثقیله و خفیفه جریان داشت، هلی کاپترهای دشمن به ساحه رسیدند که یک فروند هلی کاپتر اردوی اجیر هدف فیرهای رسای مجاهدین قرار گرفته و جابجا سرنگون شده است.

خبرمی افزاید که هلی کاپتر دشمن بطور کامل تخریب گردیده است و تمام عملۀ آن جابجا کشته شده اند.

پس از سرنگونی هلی کاپتر دشمن، ۲ هلی کاپتر دشمن در ساحه فرود آمده و اجساد مقتولین دشمن را با خود برده و لاشۀ هلی کاپتر را نیز به پوستۀ حاجی غلام در ساحه سپرده اند که تا کنون در ساحه افتاده است.

در جریان درگیری بالای کاوران دشمن که بمدت ۳ ساعت دوام کرد، به نیروهای دشمن تلفات وارد گردیده است اما از جزئیات آن اطلاع دقیقی در دست نیست.

در این درگیری به مجاهدین بحمدالله زیانی نرسیده است .

 ۲۰۲۰/۲/۱۸