مراسم فارغ التحصیلی در غزنی برگزار شد و سنگ بنای یک باب مدرسه دینی گذاشته شد

به مناسبت فارغ التحصیلی حافظان قرآن کریم اجتماع باشکوهی در مدرسه حضرت عمر فاروق در مربوطات مرکز ولایت غزنی برگزار شد. همچنان یک گردهمایی بزرگ دیگر نیز در ولسوالی آب‌بند ولایت غزنی دائر گردید. این جلسات زیر نظر کمیسیون تعلیم و تربیه امارت اسلامی برگزار شدند، که تعداد زیادی از علمای محل، بزرگان و عموم […]

به مناسبت فارغ التحصیلی حافظان قرآن کریم اجتماع باشکوهی در مدرسه حضرت عمر فاروق در مربوطات مرکز ولایت غزنی برگزار شد. همچنان یک گردهمایی بزرگ دیگر نیز در ولسوالی آب‌بند ولایت غزنی دائر گردید.

این جلسات زیر نظر کمیسیون تعلیم و تربیه امارت اسلامی برگزار شدند، که تعداد زیادی از علمای محل، بزرگان و عموم مردم در آن شرکت داشتند.

علمای کرام بر آموختن علوم دینی و عصری تأکید نمودند، عموم مردم را به کمک مدارس و ادارات تعلیمی و مهیّا نمودن زمینه تحصیل برای فرزندان‌شان فرا خواندند، در آخرین لحظات گردهمایی‌های ۲۴ تن حافظان شعبه حفظ حضرت عمر فاروق رضی الله تعالی عنه و همچنان ۱۰ تن حافظان شعبه حفظ امام ابوحنیفه رحمه الله ولسوالی آب‌بند به افتخار دستار فضیلت مفتخر شدند.

مراسم جلسات با دعاهای نیک به پایان رسیدند.

از سوی دیگر سنگ بنای یک باب مدرسه دینی به اسم ضیاءالمدارس در منطقه رعناخیل ولسوالی واغظ ولایت غزنی با همکاری مقامات معارف امارت اسلامی، علمای دین و بزرگان قومی گذاشته شد.

مراسم نهادن سنگ بنای مدرسه مذکور با تلاوت آیاتی چند از قرآن کریم آغاز و با دعا به پایان رسید.