قندهار : یک موتر زرهی در میوند انفجار داده شد و ۷ تن عسکر بقتل رسیدند

از ولایت قندهار اطلاع رسیده است که شام روز گذشته حوالی ساعت ۷ بجه، در منطقۀ رنگریزان از مربوطات بندتیمور ولسوالی میوند، ۲ تن عسکر پوستۀ دشمن هدف سلاح لیزری مجاهدین قرار گرفته و جابجا کشته شده اند. خبر دیگری نیز می رساند که صبح روز گذشته حوالی ساعت ۱۰ بجه، در منطقۀ بیبانک یک […]

از ولایت قندهار اطلاع رسیده است که شام روز گذشته حوالی ساعت ۷ بجه، در منطقۀ رنگریزان از مربوطات بندتیمور ولسوالی میوند، ۲ تن عسکر پوستۀ دشمن هدف سلاح لیزری مجاهدین قرار گرفته و جابجا کشته شده اند.

خبر دیگری نیز می رساند که صبح روز گذشته حوالی ساعت ۱۰ بجه، در منطقۀ بیبانک یک عراده موتر زرهی دشمن اجیر هدف ماین قرار گرفته است که در اثر آن موتر تخریب گردیده است و سرنشینان آن نیز کشته و زخمی شده اند.

در یک واقعۀ دیگر صبح روز گذشته حوالی ساعت ۹ بجه، در منطقل زرغون کندک از مربوطات بندتیمروز، ۲ تن عسکر پیادۀ دشمن در طی حملۀ مسلحانۀ مجاهدین کشته شدند .

همچنین روز گذشته حوالی ساعت ۱۱ ظهر، در منطقۀ سوربغل، نیروهای دشمن مورد حملۀ مسلحانۀ مجاهدین قرار گرفتند که در اثر آن ۳ تن عسکر مورد اصابت دراگانوف های مجاهدین قرار گرفته و جابجا کشته شده اند.

۱۲/۳/۲۰۲۰