قندهار : در طی واقعات مختلف ۱۸ تن از اجیران در میوند کشته شدند و یک موتر زرهی تخریب گردید

از ولایت قندهار خبر رسیده است که دیشب در طی واقعات مختلف در منطقۀ سره بغل ولسوالی میوند، یک تن عسکر پوستۀ عشق آباد و یک تن عسکر پوستۀ لاری و یک تن عسکر پوستۀ سرای مورد اصابت سلاح های لیزری مجاهدین قرار گرفته و هر ۳ تن جابجا کشته شده اند. در همین حال […]

از ولایت قندهار خبر رسیده است که دیشب در طی واقعات مختلف در منطقۀ سره بغل ولسوالی میوند، یک تن عسکر پوستۀ عشق آباد و یک تن عسکر پوستۀ لاری و یک تن عسکر پوستۀ سرای مورد اصابت سلاح های لیزری مجاهدین قرار گرفته و هر ۳ تن جابجا کشته شده اند.

در همین حال دیشب حوالی ساعت ۳ بجه، در منطقۀ قلعه شاه میر، دو تن عسکر پوستۀ ماماکاریز و ۲ تن عسکر پوستۀ حمیدآغا مورد اصابت سلاح لیزری مجاهدین قرار گرفته و جابجا کشته شده اند.

در یک واقعۀ دیگر دیشب حوالی ساعت ۲ بجه، در منطقۀ بندتیمور، ۲ تن عسکر پوستۀ مومن اکا و ۲ تن عسکر پوستۀ لرمان مورد اصابت سلاح های لیزری مجاهدین قرارگرفته و جابجا کشته شده اند.

همچنین امروز صبح حوالی ساعت ۵ بجه، در منطقۀ بیبانک بندتیمور، گزمۀ پیادۀ دشمن هدف انفجار ماین قرار گرفته است که در اثر آن ۲ تن عسکر جابجا بقتل رسیده اند.

خبر دیگری نیز می رساند که دیشب حوالی ساعت ۲ بجه، برج های پوستۀ دشمن در حملۀ مجاهدین تخریب گردید و یک تن عسکر در آن بقتل رسیده است و همچنین پوستۀ کش خران مورد حمله قرار گرفته است که برج های پوسته تخریب گردیده است و یک تن عسکر در آن کشته شده است .

در همین حال روز گذشته حوالی ساعت ۵ بجه، در منطقۀ جوگرم، یک تن عسکر پوستۀ دشمن هدف سلاح دراگانوف مجاهدین قرار گرفته و بقتل رسیده است .

امروز صبح نیز حوالی ساعت ۶ و نیم بجه، در منطقۀ جوگرم، یک عراده موتر زرهی دشمن هدف انفجار ماین قرار گرفته است که در اثر آن موتر تخریب گردیده است و تمام سرنشینان اجیر آن کشته و زخمی شده اند.

۲۰۲۰/۳/۳