قندهار : در طی واقعات مختلف یک موتر رینجر در میوند انفجار داده شد و ۵ تن عسکر کشته شدند

از ولایت قندهار اطلاع رسیده است که ظهر روز گذشته حوالی ساعت ۱۲ ظهر، در منطقۀ چشمو در مربوطات قلعه شاه میر ولسوالی میوند، یک عراده موتر رینجر دشمن اجیر هدف انفجار ماین قرار گرفته است که در اثر آن موتر تخریب گردیده است و تمام سرنشینان آن کشته وزخمی شده اند. خبر دیگری نیز […]

از ولایت قندهار اطلاع رسیده است که ظهر روز گذشته حوالی ساعت ۱۲ ظهر، در منطقۀ چشمو در مربوطات قلعه شاه میر ولسوالی میوند، یک عراده موتر رینجر دشمن اجیر هدف انفجار ماین قرار گرفته است که در اثر آن موتر تخریب گردیده است و تمام سرنشینان آن کشته وزخمی شده اند.

خبر دیگری نیز می رساند که  شام روز گذشته حوالی ساعت ۷ بجه، یک تن عسکر در پوستۀ جوگرم، یک تن عسکر در پوستۀ شلغمی مانده و یک تن عسکر دیگر نیز در پوستۀ توری شاه در مربوطات قلعه شاه میر مورد اصابت سلاح های لیزری مجاهدین قرار گرفرته و هر ۳ تن جابجا کشته شده اند.

در همین حال دیشب حوالی ساعت ۸ بجه، در مطنقۀ کلانکیچی یک عسکر مورد اصابت سلاح لیزری قرار گرفته و جابجا کشته شده است و برج پوستۀ دشمن نیز توسط راکت مجاهدین تخریب گردیده است.

در همین حال دیشب در منطقۀ سوربغل، یک تن عسکر کندک اردوی اجیر مورد اصابت سلاح لیزری قرار گرفته و بقتل رسیده است و یک برج دشمن توسط راکت منهدم شده است .

۲۰۲۰/۱/۲۶