فاریاب : آخرین جزئیات از فتح ولسوالی قیصار و تلفات وارده به دشمن

از ولایت فاریاب خبر رسیده است که پری شب حوالی ساعت ۱۲ بجه، تعمیرقومندانی ولسوالی قیصار ابتدا هدف انفجار ماین و سپس مورد حملۀ مسلحانۀ گستردۀ مجاهدین قرار گرفته بود. در این عملیات که تا ساعت ۱۲ ظهر دوام کرد، در طی آن تعمیرقومندانی، تعمیرشاروالی و تعدادی از پوسته ها بطور کامل فتح گردید و […]

از ولایت فاریاب خبر رسیده است که پری شب حوالی ساعت ۱۲ بجه، تعمیرقومندانی ولسوالی قیصار ابتدا هدف انفجار ماین و سپس مورد حملۀ مسلحانۀ گستردۀ مجاهدین قرار گرفته بود.

در این عملیات که تا ساعت ۱۲ ظهر دوام کرد، در طی آن تعمیرقومندانی، تعمیرشاروالی و تعدادی از پوسته ها بطور کامل فتح گردید و بشمول قومندان امنیۀ اجیر ( سیف الرحمن دهزاد ) ۶ جسد در ساحه باقی مانده است و تعدادی از اجیران نیز زخمی گردیده اند.

همچنین ۳۰ تن پولیس و اربکی با سلاح و مهمات شان به مجاهدین تسلیم شدند و ۲ عراده تانک و مقداری سلاح و مهمات از دشمن به دست مجاهدین افتاده است.

در جریان این عملیات ۳ تن از مجاهدین زخمی گردیده اند و یک تن دیگر بشهادت رسیده است . تقبله الله تعالی

نیروهای باقی ماندۀ دشمن در منطقۀ کوهی در یک کندک در تحت محاصرۀ مجاهدین قرار گرفته اند و تمام ولسوالی از وجود دشمن بطور کامل تصفیه گردیده است .

 

طیاره های دشمن نیز صبح روز گذشته ساحه را هدف بمباردمان قرار داده است اما در آن به مجاهدین بحمدالله زیانی نرسیده است .

امروز صبح محاهدین در منطقۀ کوهی بر پوسته های دفاعی دشمن حملات شان را آغاز نموده اند که جزئیات آن متعاقبا بنشر خواهد رسید ان شاء الله

۲۰۲۱/۶/۷