سرپل : یک قومندان مهم دشمن بقتل رسید

گذارش های رسیده از ولایت سرپل حاکی است که امروز حوالی ساعت ۱۰ صبح ، در شهر مرکزی ولایت سرپل ، یک قومندان مشهور ولسوالی کوهستان ( بحرالله ) در اثر حملۀ چریکی مجاهدین امارت اسلامی جابجا کشته شده است .   قابل یاد آوری است که از طول ۴ روز گذشته به این سو […]

گذارش های رسیده از ولایت سرپل حاکی است که امروز حوالی ساعت ۱۰ صبح ، در شهر مرکزی ولایت سرپل ، یک قومندان مشهور ولسوالی کوهستان ( بحرالله ) در اثر حملۀ چریکی مجاهدین امارت اسلامی جابجا کشته شده است .

 

قابل یاد آوری است که از طول ۴ روز گذشته به این سو ، در مربوطات ولسوالی سوزمه قلعه نیروهای دشمن برای پس گرفتن مناطق مفتوحه آمده اند که درگیری شدیدی میان آنان و مجاهدین امارت اسلامی جریان دارد .

دشمن که با تانک ها و پوشش هوایی هلی کاپترها به منطقه آمده است ، تا کنون چند حمله تعرضی انجام داده است اما هر بار در اثر مقاومت شدید مجاهدین با متحمل شدن تلفات مجبور به عقب نشینی شده است .

قابل ذکرست که تمام مردم با مجاهدین امارت اسلامی دراین جنگ کمک می کنند و به همین علت دشمن با وجود بکار بستن تمام توان خود نتوانسته است که مناطق مفتوحه را باز به تصرف خود در آورد .

۲۰۱۵/۶/۱۹