سرپل : کار اعمار چند پروژۀ اساسی از سوی مجاهدین به سرعت جریان دارد ( تصاویر )

گزارش های رسیده از ولایت سرپل حاکی است که کار اعمار یک سرک طولانی، تعدادی مساجد، مدارس و مکاتب و همچنین شفاخانه ها و یک بازار کلان ساحوی از سوی مجاهدین امارت اسلامی و با همکاری مردم ملکی در این ولایت با سرعت جریان دارد. خبرمی افزاید که کار تعمیر یک سرک از منطقۀ ملک […]

گزارش های رسیده از ولایت سرپل حاکی است که کار اعمار یک سرک طولانی، تعدادی مساجد، مدارس و مکاتب و همچنین شفاخانه ها و یک بازار کلان ساحوی از سوی مجاهدین امارت اسلامی و با همکاری مردم ملکی در این ولایت با سرعت جریان دارد.

خبرمی افزاید که کار تعمیر یک سرک از منطقۀ ملک ولسوالی سوزمه قلعه تا ولسوالی الفتح الی مرکز ولایت که طول آن به ۷۴ کیلومتر می رسد و همچنین یک سرک فرهی که با آن طول کلی این سرک ها به ۱۰۰ کیلومتر می رسد، از سوی مجاهدین امارت اسلامی و با همکاری ۶۰۰۰ مردم ملکی با سرعت جریان دارد  که با تعمیر آن، یک مشکل عمده از راه مردم ان شاء الله رفع خواهد گردید.

همچنین در ولسوالی های مذکور، کار اعمار چند باب مسجد، مدرسه، مکاتب و شفاخانه از سوی مجاهدین امارت اسلامی و با همکاری همه جانبه مردم و همچنین کار تعمیر یک بازار ساحوی که مشتمل بر صدها باب دکان ، یک مارکیت کلان و یک چوک عمده ( چوک شهداء ) می باشد ،برای استفاده عمومی تعمیر خواهد گردید.

همچنین در ولسوالی الفتح که یک منطقه بسیار امن در تحت کنترل امارت اسلامی می باشد، چندین پروژۀ ترقیاتی و عمرانی جریان دارد که با تکمیل شدن آنها، مشکلات زیادی از راه مردم برداشته خواهد.

۲۰۲۱ ” ۲ ” ۲