سرپل : تعمیر ولسوالی صیاد تخریب گردید و ۹ تن از اجیران بشمول قومندان امنیۀ اجیر کشته و زخمی شدند

از ولایت سرپل خبر رسیده است که دیشب حوالی ساعت ۱۲ بجه، تعمیر ولسوالی صیاد مورد حملۀ مسلحانۀ مجاهدین امارت اسلامی قرار گرفته است . در این عملیات که توسط سلاح های لیزری و دیگر سلاح های ثقیله و خفیفه تا حوالی ساعت ۲ شب دوام داشت، در طی آن تعمیر ولسوالی بطور کامل تخریب […]

از ولایت سرپل خبر رسیده است که دیشب حوالی ساعت ۱۲ بجه، تعمیر ولسوالی صیاد مورد حملۀ مسلحانۀ مجاهدین امارت اسلامی قرار گرفته است .

در این عملیات که توسط سلاح های لیزری و دیگر سلاح های ثقیله و خفیفه تا حوالی ساعت ۲ شب دوام داشت، در طی آن تعمیر ولسوالی بطور کامل تخریب گردید و چند اطاق تعمیر نیز به آتش کشیده شد.

در این حملات ۶ تن از اجیران بشمول قومندان امنیۀ اجیر این ولسوالی ( فرید ) و قومندان مهم ملیشه های اربکی این ولسوالی ( بای محمد ) زخیم شده و ۳ تن دیگر بشمول قومندان عمومی ملیشه های اربکی ( میرحمزه ) جابجا کشته شدند .

در جریان این درگیری، نیروهای کمکی دشمن نیز به ساحه رسیدند که آنان نیز مورد حملۀ شدید مجاهدین قرار گرفرتند که در اثر آن ۲ عراده تانک دشمن تخریب گردید و مجبور به فرار از ساحه شدند.

گفته می شود که نیروهای دشمن در حالات سراسیمگی شدیدی در این ولایت به سر می برند و مجاهدین امارت اسلامی به نیروهای دشمن دعوت می دهند که از مقاومت دست کشیده و از اعلان عفو عمومی امیرالمؤمنین استفاده نموده و با ملت خود یکجا شوند.

۷/۳/۲۰۲۰