دو ولسوالی مهم در بادغیس و فاریاب بطور کامل فتح گردید

گزارش های رسیده از ولایت بادغیس حاکی است که ولسوالی مهم جوند که از سال ها در محاصرۀ مجاهدین قرار داشت، امروز بعد از ظهر نیروهای دشمن توسط طیاره از این ولسوالی بسوی شهرقلعه نو مرکز این ولایت پا بفرار گذاشتند. با فرار دشمن، تعمیر ولسوالی، تعمیر قومندانی و تمام تاسیسات نظامی و ملکی این […]

گزارش های رسیده از ولایت بادغیس حاکی است که ولسوالی مهم جوند که از سال ها در محاصرۀ مجاهدین قرار داشت، امروز بعد از ظهر نیروهای دشمن توسط طیاره از این ولسوالی بسوی شهرقلعه نو مرکز این ولایت پا بفرار گذاشتند.

با فرار دشمن، تعمیر ولسوالی، تعمیر قومندانی و تمام تاسیسات نظامی و ملکی این ولایت بطور کامل فتح گردیده است و مقداری مهمات باقی مانده از دشمن نیز به دست مجاهدین افتاده است.

جزئیات بیشتر ازاین خبر متعاقبا بنشر خواهد رسید ان شاء الله

طبق یک خبر دیگر یشب ولسوالی دولت آباد ولایت فاریاب نیز بطور کامل از وجود دشمن پاک گردیده است .

خبرمی افزاید که ساختمان ولسوالی، ساختمان قومندانی امنیه و تمام تاسیسات نظامی و ملکی دشمن در این ولسوالی بطور کامل فتح گردیده است و ۲۰ تن عسکر نیز زنده دستگیر گردیده و علاوه بر آن ۶ تن دیگر کشته شده و ۸ تن هم زخمی شده اند.

در این عملیات از دشمن یک پایه توپ دیسی، یک پایه دومیله، یک پایه زیکویک، ده ها عراده موتر زرهی و رینجر و مقدار زیادی سلاح و مهمات مختلف به دست مجاهدین افتاده است.

۲۰۲۱/۶/۸