جلسه های با شکوهی توسط کمیسیون سمع شکایات در مناطق مختلف ولایت های فراه و نیمروز دایر شده است

طبق گزارش های رسیده، مسئولین کمیسیون سمع شکایات و جلوگیری از تلفات ملکی، بغرض آگاهی دهی به مردم در قریه های مختلف ولایت فراه، گردهمایی با شکوهی دایر نموده و بغرض جلو گیری از تلفات ملکی، به مردم مشوره های لازم و هدایات لازم داده شده است . در این گردهمایی ها، هر یک حاجی […]

طبق گزارش های رسیده، مسئولین کمیسیون سمع شکایات و جلوگیری از تلفات ملکی، بغرض آگاهی دهی به مردم در قریه های مختلف ولایت فراه، گردهمایی با شکوهی دایر نموده و بغرض جلو گیری از تلفات ملکی، به مردم مشوره های لازم و هدایات لازم داده شده است .

در این گردهمایی ها، هر یک حاجی شیخ احمد باشندۀ شیوان، حاجی عبدالله باشندۀ شیخ لالا، حاجی امین، حاجی احمدخان، حاجی محمدلعل باشندۀ کنسک، حاجی غلام رسول، حاجی عبدالله باشندۀ خورمالق، حاجی مولوی فائز باشندۀ خورمالق و تعدادی دیگر از متنفذین سخنرانی نموده اند.

همچنین در مناطق گنج آباد و ننگ آباد ولسوالی بالابلوک، گردهمایی های باشکوهی دایر شده است .

مسئولین کمیسیون مذکور، در منطقۀ میلۀ شنبه در مربوطات ولسوالی بکوا نیز جلسه باشکوه مشابهی دایر نموده و در آن با مردم ملکی دیدار نمودند و به آنان آگاهی های لازم را دادند.

کمیسیون مذکور در منطقۀ شاگی ولسوالی دلارام نیز جلسه دایر نموده و اهداف کمیسیون را برای مردم بیان نموده و مردم نیز وعده همکاری کامل را به اعضای کمیسیون ابراز داشتند.
۲۰۲۰/۸/۲۵