اشغالگران و دشمن مزدور ۲ خانه را در ارزگان بمبارد و ۱۲ نفر ملکی را شهید و زخمی کردند

به دوام جنایات جنگی و اعمال ضد بشری، امریکایی های اشغالگر و مزدوران داخلی شان عصر دیروز، دو خانه مردم ملکی را در منطقه جوز در مربوط ترینکوت، مرکز ولایت ارزگان بمبارد کردند، که در نتیجه خانه های حاجی ولی محمد و حاجی گلالی کاملا ویران شد. درین وحشت، ۱۲ تن از اعضای هر دو […]

به دوام جنایات جنگی و اعمال ضد بشری، امریکایی های اشغالگر و مزدوران داخلی شان عصر دیروز، دو خانه مردم ملکی را در منطقه جوز در مربوط ترینکوت، مرکز ولایت ارزگان بمبارد کردند، که در نتیجه خانه های حاجی ولی محمد و حاجی گلالی کاملا ویران شد.
درین وحشت، ۱۲ تن از اعضای هر دو خانواده به شمول زنان و کودکان شهید و زخمی شده اند. همچنان خانه ها کاملا از بین رفته و اسباب و سامان خانه با خاک یکسان شده است.
از چند روز به اینسو، عساکر اداره کابل نیز خانه های مردم ملکی را هدف میزایل ها قرار می دهند، که منجر به تلفات جانی و مالی مردم ملکی شده است.
اینگونه وحشت های اشغالگران و غلامان شان درین فصل سرد زمستان بر ضد مردم ملکی در سراسر کشور جریان دارد. باید ملت در برابر این جنایات مرگبار دشمن قیام سرتاسری نموده از برادران مجاهد خود حمایت نمایند، تا گلیم اشغالگران و غلامان شریر شان هر چه زود تر از کشور برچیده شود.

قاری محمد یوسف احمدی سخنگوی امارت اسلامی
۹/۶/۱۴۴۱هـ ق
۱۴/۱۱/۱۳۹۸هـ ش ــ ۲۰۲۰/۲/۳م