ارزگان : در طی واقعات مختلف ۲۹ تن از اجیران در ترینکوت کشته و زخمی شدند و ۳ موتر زرهی منهدم گردید

از ولایت ارزگان اطلاع رسیده است که دیشب حوالی ساعت ۹ بجه، در منطقۀ نچین شهر ترینکوت، یک پوستۀ دشمن اجیر مورد حملۀ مسلحانۀ مجاهدین قرار گرفته است که در اثر آن پوسته تخریب گردیده است و ۴ تن عسکر در آن جابجا کشته شده اند و یک تن دیگر زخمی گردیده است. در این […]

از ولایت ارزگان اطلاع رسیده است که دیشب حوالی ساعت ۹ بجه، در منطقۀ نچین شهر ترینکوت، یک پوستۀ دشمن اجیر مورد حملۀ مسلحانۀ مجاهدین قرار گرفته است که در اثر آن پوسته تخریب گردیده است و ۴ تن عسکر در آن جابجا کشته شده اند و یک تن دیگر زخمی گردیده است.

در این درگیری یک عراده موتر زرهی دشمن نیز در پوسته تخریب گردیده است .

در جریان این جنگ ۲ تن از مجاهدین نیز بطور سطحی زخمی شده اند.

در یک واقعۀ دیگر شام روز گذشته حوالی ساعت ۶ بجه، در منطقۀ پای ناوۀ شهر ترینکوت، یک عراده موتر زرهی دشمن اجیر هدف انفجار ماین قرار گرفته است که در اثر آن موتر تخریب گردیده است و ۳ تن عسکر در آن جابجا کشته شده و ۲ تن دیگر زخمی گردیده اند.

در همین حال دیشب حوالی ساعت ۸ بجه، در منطقۀ مکتب تالانی در مربوطات پای ناوه، ۲ تن عسکر اجیر مورد اصابت سلاح لیزری قرار گرفته و جابجا بقتل رسیده اند.

همچنین عصر روز گذشته در منطقۀ یکخاک پای ناوه، ۲ تن عسکر اجیر در اثر انفجار تاکتیکی ماین جابجا کشته شده اند و یک تن دیگر زخمی گردیده سات.

در یک واقعۀ دیگر دیشب حوالی ساعت ۹ بجه، در منطقۀ تالانی پای ناوه، ۲ تن عسکر مورد اصابت سلاح لیزری قرار گرفته و جابجا کشته شده اند.

مجاهدین می گویند که امروز ظهر حوالی ساعت ۱۲ بجه، در منطقۀ دشت زمان جان از مربوطات پای ناوه، یک عراده موتر زرهی دشمن را توسط ماین زمینی انفجار داده اند که در اثر آن موتر بطور کامل تخریب گردیده است و ۴ تن پلیس اجیر در آن جابجا کشته شده اند و علاوه بر آن ۲ تن عسکر دیگر توسط دراگانوف بقتل رسیده اند.

در همین حال امروز حوالی ساعت ۴ قبل از عصر، در منطقۀ سپین مسجد از مربوطات پای ناوه، یک عراده موتر زرهی دیگر دشمن انفجار داده شد که در اثر آن موتر ترخیب گردید و ۳ تن عسکر در آن جابجا کشته شدند و یک تن دیگر زخمی گردید.

۲۰۲۰/۲/۱۸