ارزگان : حوزۀ چهارم دشمن در شهر ترینکوت و ۲ پوسته فتح گردید و تلفات سنگین به اجیران وارد شد

از ولایت ارزگان خبر رسیده است که پری شب حوالی ساعت ۱۱ بجه، در منطقۀ کمربندنچین شهر ترینکوت، نیروهای دشمن مورد حملۀ مسلحانۀ گستردۀ مجاهدین قرار گرفته اند. در این عملیات که با سلاح های ثقیله و خفیفه و سلاح های لیزری انجام گرفت، در طی آن حوزۀ چهارم و ۲ پوسته بطور کامل فتح […]

از ولایت ارزگان خبر رسیده است که پری شب حوالی ساعت ۱۱ بجه، در منطقۀ کمربندنچین شهر ترینکوت، نیروهای دشمن مورد حملۀ مسلحانۀ گستردۀ مجاهدین قرار گرفته اند.

در این عملیات که با سلاح های ثقیله و خفیفه و سلاح های لیزری انجام گرفت، در طی آن حوزۀ چهارم و ۲ پوسته بطور کامل فتح گردید و ۲۲ تن از اجیران در آن جابجا کشته شده و تعداد زیادی نیز زخمی شده اند.

در این درگیری ۶ عراده موتر زرهی، ۴ عراده موتر رینجر و ۳ عراده موترسایکل دشمن توسط ماین های زمینی و راکت های مجاهدین تخریب گردیده است و علاوه بر آن ۲۰ میل سلاح ثقیله و خفیفه، یک عراده موترسایکل و مقدار زیادی مهمات به دست مجاهدین افتاده است.

دراین جنگ ۴ تن از مجاهدین زخمی گردیده و یک تن دیگر بشهادت رسیده است . تقبله الله

امروز صبح نیروهای دشمن بغرض بازپس گیری حوزه دست به حملۀ تعرضی زده بودند که با مقاومت شدید مجاهدین مواجه گردیدند.

در این درگیری حوالی ساعت ۱۱ ظهر، یک عراده تانک دشمن هدف راکت قرارگرفت و یک عراده تانک دیگر نیز توسط ماین انفجار داده شد و سرنشینان هردو جابجا کشته شده  اند.

جزئیات بیشتر متعاقبا بنشر خواهد رسید ان شاء الله

۲۰۲۱/۵/۷