ارزگان : تفصیل فتح ولسوالی خاص ارزگان

ولسوالی خاص ارزگان ولایت ارزگان که حوالی ۵۰ سال قبل، مرکز این ولایت نیز بود، پس از محاصرۀ طولانی و سختی، دیشب با تمام ملحقات بطور کامل به دست مجاهدین افتاد. خبرمی افزاید که پری شب نیروهای دشمن در صدد رساندن اکمالات به نیروهای در تحت محاصره بودند که مجاهدین از فرود آمدن هلی کوپترهای […]

ولسوالی خاص ارزگان ولایت ارزگان که حوالی ۵۰ سال قبل، مرکز این ولایت نیز بود، پس از محاصرۀ طولانی و سختی، دیشب با تمام ملحقات بطور کامل به دست مجاهدین افتاد.

خبرمی افزاید که پری شب نیروهای دشمن در صدد رساندن اکمالات به نیروهای در تحت محاصره بودند که مجاهدین از فرود آمدن هلی کوپترهای اکمالاتی جلوگیری کردند و به تعیب آن، نیروهای دشمن از مرکز ولسوالی، تعمیرقومندانی و تمام ملحقات آن بسوی کیمپ اردوی اجیر پا بفرار گذاشتند.

در ولسوالی مذکور ده ها موتر سالم و تخریب شده ( رینجر، موتران زرهی و دیگر موتران نظامی ) و ۳ عراده موتر مرمی و مهمات به دست مجاهدین افتاده است.

قابل ذکرست که این پنجمین ولسوالی در این ولسوالی است که به حاکمیت امارت اسلامی داخل می شود و در هفتۀ گذشته این سومین ولسوالی است که از سوی مجاهدین فتح می گردد.

۲۰۲۱/۶/۱۵