پیام تسلیت امارت اسلامی در مورد وفات استاد انجینر عبدالله گل ریان

بسم الله الرحمن الرحیم   با کمال تاسف مطلع گشتیم که نویسنده و ادیب مشهور کشور، عالم و شخصیت جهادی استاد انجینر عبدالله گل ریان امروز در اثر مریضی سرطان ، داعی اجل را لبیک گفته و از این دنیای فانی مرخص شده اند .    انا لله وانا الیه راجعون! استادعبدالله گل ریان  شخصیتی بودند […]

بسم الله الرحمن الرحیم

 

با کمال تاسف مطلع گشتیم که نویسنده و ادیب مشهور کشور، عالم و شخصیت جهادی استاد انجینر عبدالله گل ریان امروز در اثر مریضی سرطان ، داعی اجل را لبیک گفته و از این دنیای فانی مرخص شده اند .    انا لله وانا الیه راجعون!

استادعبدالله گل ریان  شخصیتی بودند که در جریان جهاد در مقابل کمونیزم زندان ، هجرت و سختی های زیادی را متحمل شده و در زمان حاکمیت امارت اسلامی نیز خدمات غیر قابل فراموش فرهنگی و تعلیمی را انجام داده بودند و در جهاد جاری بر علیه امریکایی ها با اخلاص کامل سهیم شده بودند .

امارت اسلامی از خدمات انجینر عبدالله گل ریان قدر دانی نموده و وفات ایشان را در سطح کشور یک ضایعه بسیار بزرگ می داند و خلای به وجود آمده با وفات ایشان در ساحه علمی و فرهنگی را غیر قابل جبران می داند .

امارت اسلامی در مورد وفات استاد عبدالله گل ریان از ته دل غمگین بوده و با خانوادۀ ایشان در این غم بزرگ اظهار غم شریکی نموده  و مراتب تسلیت خویش را به فرزندان و دوستان ایشان تقدیم می نماید .

از الله تعالی برای مرحوم انجینر صاحب جنت الفردوس و برای خانواده و متعلقین شان صبر جمیل و نعم البدل را خواهانیم . امین

والسلام

امارت اسلامی افغانستان

۱۴۳۷/۷/۲۱هـ ق

۱۳۹۵/۲/۹ هـ ش ــ ۲۰۱۶/۴/۲۸م