دستاورد

افتتاح فابریکه تولید صابون با سرمایه‌گذاری ۹میلیون افغانی در تخار

فابریکه تولیدی تخارستان با حضور محترم مفتی عبدالرحمن غزنوی، رئیس صنعت و تجارت تخار، مسئولین ادارات دولتی و صنعت‌کاران این ولایت در شهر تالقان مرکز این ولایت افتتاح گردید. این فابریکه تولیدی با سرمایه‌گذاری ۹میلیون افغانی و با تولید ۱۵هزار کلچه صابون در روز، برای ۱۰تن زمینه کار را فراهم نموده است. درمحفل افتتاح این […]

فابریکه تولیدی تخارستان با حضور محترم مفتی عبدالرحمن غزنوی، رئیس صنعت و تجارت تخار، مسئولین ادارات دولتی و صنعت‌کاران این ولایت در شهر تالقان مرکز این ولایت افتتاح گردید.
این فابریکه تولیدی با سرمایه‌گذاری ۹میلیون افغانی و با تولید ۱۵هزار کلچه صابون در روز، برای ۱۰تن زمینه کار را فراهم نموده است.
درمحفل افتتاح این فابریکه آقای غزنوی به بهبود کیفیت در تولیدات تأکید نموده و از مردم ولایت تخار خواست که از محصولات و تولیدات داخلی استفاده نمایند. آقای غزنوی اضافه کرد: کار ایجاد پارک صنعتی ولایت تخار در جریان است و با ایجاد آن تسهیلات بیشتر برای سرمایه‌گذاران فراهم می‌گردد.
قابل یادآوری است که این فابریکه موادخام تولیدی‌اش را از کشورهای ایران، مالیزیا و اندونیزیا تأمین و صابون‌های لباس‌شویی را در قالب‌های مختلف در بازار عرضه می‌کند.