پیام غم شریکی و همکاری کمیسیون صحت با سیلاب زدگان

با تاسف فراوان، بر اثر سرازیر شدن سیلاب ها در بعضی ولایات کشور، شماری زیادی هموطنان ما با زیان ها و تلفات سنگین مالی و جانی رو برو شده اند. در مناطق شمالی، جنوب و شمال شرقی کشور، صدها تن هموطنان ما بر اثر سرازیر شدن سیلاب ها جان های شان را از دست دادند، […]

با تاسف فراوان، بر اثر سرازیر شدن سیلاب ها در بعضی ولایات کشور، شماری زیادی هموطنان ما با زیان ها و تلفات سنگین مالی و جانی رو برو شده اند.
در مناطق شمالی، جنوب و شمال شرقی کشور، صدها تن هموطنان ما بر اثر سرازیر شدن سیلاب ها جان های شان را از دست دادند، خانه های زیادی منهدم شد و کشت ها و باغ ها از بین رفت.
کمیسیون صحت امارت اسلامی درین مصیبت بزرگ خود را با هموطنان خود شریک می داند، دست گیری و غمخواری مردم های زیان دیده را وجیبه دینی و ملی خود می داند و از بارگاه خداوند متعال برای شهدا جنت الفردوس، برای زخمیان شفای عاجل و برای وارثان شان صبر جمیل و اجر جزیل استدعا دارد.
ما از نهادهای جهانی خیریه، مردم ثروتمند کشور و سازمان های جهانی مبارزه با حوادث طبیعی می خواهیم که هر چه زودتر خود را به سیلاب زدگان برسانند و درین فاجعه بزرگ آن ها را دست گیری نمایند.
از مجاهدین و مسئولین امارت اسلامی نیز امیدواریم که با هموطنان سیلاب زده خود هر ممکن کمک نمایند. به خصوص همه منسوبین کمیسیون صحت را توصیه می کنیم که در کلینک های مربوطه و مراکز صحی خود، وسایل لازم انتقال و تداوی زخمیان را هر چه عاجل تهیه نمایند.
چونکه به اساس تجربه، بیماری های ساری در مناطق سیلاب زده پیدا می شود، تیم های وقایوی کمیسیون صحت پیش از پیش آماده و کاملا متوجه باشند و تدابیر جلوگیری از بیماری ها را در نظر بگیرند.

کمیسیون صحت امارت اسلامی
۱۰/۱/۱۴۴۲هـ ق
۸/۶/۱۳۹۹هـ ش ــ ۲۰۲۰/۸/۲۹م