پیام تسلیت کمیسیون امور اقتصادی امارت اسلامی در مورد آتش سوزی اسلام قلعه و خسارت تاجران

با تاثر فراوان، که پری روز بر اثر آتش سوزی هولناکی در اسلام قلعه ولایت هرات، در ایستادگاه تانکرهای گاز مایع و تیل، خسارت زیادی به تاجران ملی رسید و ده ها نفر دران زخمی شدند، امارت اسلامی در مورد این خسارت بزرگ با برادران تاجر و هموطنان متضرر شده خود، از عمق قلب ابراز […]

با تاثر فراوان، که پری روز بر اثر آتش سوزی هولناکی در اسلام قلعه ولایت هرات، در ایستادگاه تانکرهای گاز مایع و تیل، خسارت زیادی به تاجران ملی رسید و ده ها نفر دران زخمی شدند، امارت اسلامی در مورد این خسارت بزرگ با برادران تاجر و هموطنان متضرر شده خود، از عمق قلب ابراز غم شریکی و همدردی می نماید.
از الله متعال خواهانیم که به برادران تاجر ما نعم البدل نصیب فرموده و خسارت آن ها را، که بر اثر این حادثه پیش آمده، هر چه زودتر جبران نماید.
بررسی های امارت اسلامی نشان داده است که علت این حادثه بی توجهی مقامات اداره کابل، تاخیر در طی مراحل کارهای گمرکات، عدم تعهد به تاجران ملی و منافع علیای کشور و برخورد بی تفاوت در برابر مردم می باشد که جای بسیار تاسف است.
الله متعال ملت مظلوم ما را دیگر از شر و زیان این مقامات فاسد نجات بدهد.
کمیسیون امور اقتصادی، به هدف سمع شکایات و در حد توان خود حل مشکلات تجاران، شماره‌های واتساپ ذیل را با هموطنان خود شرک می نماید، تا حین ضرورت به آن در تماس شوند:

  • ۰۰۹۳۷۰۰۷۵۳۴۰۴
  • ۰۰۹۳۷۰۲۶۷۵۰۱۲

کمیسیون امور اقتصادی امارت اسلامی افغانستان
۳/۷/۱۴۴۲هـ ق
۲۷/۱۱/۱۳۹۹هـ ش ــ ۲۰۲۱/۲/۱۵م