پیام تسلیت امارت اسلامی در مورد درگذشت شیخ الحدیث مولوی معین الدین ابوالفضل رحمه الله

با تاثر فراوان اطلاع حاصل نمودیم که عالم معروف کشور شخصیت علمی شیخ التفسیر و الحدیث مولوی معین الدین ابوالفضل صاحب (باشنده ولایت زابل) بر اثر بیماری عائد شده به سن ۷۵ سالگی وفات نمود. انا لله و انا الیه راجعون. مرحوم شیخ الحدیث مولوی معین الدین ابوالفضل عالم نامور و جید و واعظ و […]

با تاثر فراوان اطلاع حاصل نمودیم که عالم معروف کشور شخصیت علمی شیخ التفسیر و الحدیث مولوی معین الدین ابوالفضل صاحب (باشنده ولایت زابل) بر اثر بیماری عائد شده به سن ۷۵ سالگی وفات نمود. انا لله و انا الیه راجعون.
مرحوم شیخ الحدیث مولوی معین الدین ابوالفضل عالم نامور و جید و واعظ و مبلغ مشهور در سطح کشور بود. وی در زمان حاکمیت امارت اسلامی در مدارس مختلف قندهار به‌حیث مدرس خدمت نمود و استاد صدها تن طلبا و مجاهدین بود. مرحوم شیخ صاحب تعداد زیادی کتاب‌ها نوشته و خدمات خستگی‌ناپذیری در عرصه علمی انجام داده و صدها تن شاگردان را تربیه نموده‌است.
امارت اسلامی افغانستان نسبت وفات مرحوم شیخ صاحب به خانواده علمی، عزیزان و شاگردان مرحوم مراتب تسلیت را عرض نموده، از خداوند متعال برای نامبرده جنت الفردوس و برای بازماندگانش صبر جمیل استدعا دارد. خداوند متعال همه خدمات علمی و جهادی مرحوم شیخ صاحب را به بارگاه خود قبول و منظور نماید.

امارت اسلامی افغانستان
۱۴۴۲/۷/۶هـ ق
۱۳۹۹/۱۱/۳۰هـ ش ــ ۲۰۲۱/۲/۱۸م