وضاحت سخنگوی امارت اسلامی در مورد ادعاهای کم شدن عملیات مجاهدین و تسلیمی مجاهدین در درهء صوف

روز گذشته لوی درستیز کشور اشغالگر آمریکا در یک سفر از قبل اعلام ناشده و مخفیانه به کابل آمده بود و در گفتگو با رسانه ها گفت که از ماه رمضان بدینسو عملیات مجاهدین تقلیل یافته است و به اصطلاح آنان عساکر مزدور ادارهء کابل قوی گردیده اند. همچنین دشمن در ولسوالی درهء صوف ولایت […]

روز گذشته لوی درستیز کشور اشغالگر آمریکا در یک سفر از قبل اعلام ناشده و مخفیانه به کابل آمده بود و در گفتگو با رسانه ها گفت که از ماه رمضان بدینسو عملیات مجاهدین تقلیل یافته است و به اصطلاح آنان عساکر مزدور ادارهء کابل قوی گردیده اند.
همچنین دشمن در ولسوالی درهء صوف ولایت سمنگان راپورهای نادرست در مورد تسلیمی یکصد و بیست تن از مجاهدین نشر نمود.
از آنجائیکه ماه رمضان امسال با فصل گرمای امسال همزمان بود و اکثریت ساحات مناسب برای جنگ در این موقع زمانی، درجهء حرارت بلند دارد، بناءً مجاهدین برای اینکه بتوانند روزه های خود را بصورت درست بگیرند از شدت حملات تعرضی کمی کاستند، زیرا در مناطق گرمسیر همزمان با تداوم و شدت جنگ به خوردن روزه ضرورت محسوس می گردد و روزه خوردن به شکل عموم از لحاظ روانی بر مجاهدین سخت تمام میشد.
اما قومندان نیروهای اشغالگر آمریکایی، به علاوهء چهره های مزدور ادارهء کابل از این حالت برداشت نادرست کرده و فکر کردند که مجاهدین ضعیف شده اند و یا تغییر در رهبری باعث ایجاد مشکلات شده است.
حقیقت اینست که رهبری امارت اسلامی قبلاً نیز در جنگ شرکت نمی کرد و بعد از این نیز نخواهد کرد که بتواند تغییر آن تاثیری بر سنگرهای جنگ داشته باشد، صفوف مجاهدین، مراکز قومانده، مسئولین و افراد همان مجاهدین پیشین هستند و با همان ارادهء قبلی به جهاد و انجام فریضهء خود بر دشمن اشغالگر و مزدور ادامه میدهند.
دشمن نباید دربارهء قوت خود بیش از حد خوشبین گردد و از فرصت سوء استفاده کند و هم نباید در غلط فهمی نیرو و توان خود بیفتد.
اکنون با گذشت ماه مبارک رمضان و سپری شدن رخصتی های عید، الحمد لله در تمام کشور عملیات ما با قوت خود شروع گردیده است، فقط در یک روز (دیروز) در سه ولسوالی، مراکز ولسوالی ها، قرارگاه ها، پوسته ها و مناطق وسیعی فتح و تصرف گردید.
از سوی دیگر ادعای دشمن مبنی بر تسلیمی ۱۲۰ تن از مجاهدین در ولسوالی دره صوف ولایت سمنگان نیز حقیقت ندارد، در آنجا حتی یکتن از مجاهدین ما با دشمن یکجا نشده است و هم نباید دشمن از مجاهدین حقیقی امید تسلیم شدن داشته باشد.
دشمن بزدل وقتاً بوقتاً پروسه های جعلی ایجاد و اربکی ها خود را به شکل مسلح در حال تسلیم شدن نشان میدهد و بدین ترتیب از مسئولین مافوق خود پول و امتیازات دریافت می کنند.
ذبیح الله مجاهد سخنگوی امارت اسلامی
۱۴۳۷/۱۰/۱۴هـ ق
۱۳۹۵/۴/۲۹هـ ش ـــ ۲۰۱۶/۷/۱۹م