استودیوی الاماره راپور ویدیویی “از سنگرهای فراه” را نشر کرد

استودیوی جهادی الاماره مربوط بخش سمعی و بصری کمیسیون فرهنگی امارت اسلامی راپور ویدیویی تازه ای تحت عنوان ” از سنگرهای فراه” نشر کرد. این راپور سلسلهء ۱۶۵ از راپورهای استودیوی الاماره است که به ولایت فراه مختص گردیده و توسط همکاران استودیو با زیبایی خاص تهیه شده است. در این راپور قوت نظامی مجاهدین، […]

استودیوی جهادی الاماره مربوط بخش سمعی و بصری کمیسیون فرهنگی امارت اسلامی راپور ویدیویی تازه ای تحت عنوان ” از سنگرهای فراه” نشر کرد.

این راپور سلسلهء ۱۶۵ از راپورهای استودیوی الاماره است که به ولایت فراه مختص گردیده و توسط همکاران استودیو با زیبایی خاص تهیه شده است.

در این راپور قوت نظامی مجاهدین، موفقیت ها و دستاوردها و پیشرفت های جهادی به تصویر کشیده شده است.

همکار استودیوی الاماره به یکی از جلسات مجاهدین در ولسوالی بکوه ولایت فراه رفته و از نزدیک شاهد نشست و اجتماع مجاهدین بوده است که سخنان و بیانیه هایی نیز از سوی علماء کرام به مجاهدین خطاب گردید.

در قسمت میانی ویدیو پیشگویی های مرحوم امیر المومنین ملا محمد عمر مجاهد گنجانیده شده است. همچنین در بخش پایانی راپور ویدیویی ” از سنگرهای فراه” همکار استودیو از یک محبس مجاهدین دیدن کرده است که عساکر و افسران عالی رتبه و پائین رتبه دشمن در آن نگهداری می شود.

با استفاده از لینک های ذیل می توانید این راپور ویدیویی را در فارمت های مختلف تماشا و داونلود کنید:

کیفیت عالی برای تماشا

کیفیت متوسط برای موبایل

کیفیت پایین برای موبایل