خبر تازه : حمله فدایی بر قطعه عملیاتی دشمن مزدور در بلخ، ده ها عساکر ویژه کشته و زخمی شدند

ساعت هشت و نیم صبح امروز، یکتن مجاهد فدایی کندک استشهادی امارت اسلامی «متعلم صدیق الله وردک» توسط موتری که مملو از مواد منفجره بود، در منطقه بندر آقچه ولسوالی بلخ ولایت بلخ بر مرکز قطعه صفر شش دشمن مزدور، که عساکر عملیاتی کماندو دران مستقر بودند، حمله استشهادی انجام داد. در نتیجه این عملیات […]

ساعت هشت و نیم صبح امروز، یکتن مجاهد فدایی کندک استشهادی امارت اسلامی «متعلم صدیق الله وردک» توسط موتری که مملو از مواد منفجره بود، در منطقه بندر آقچه ولسوالی بلخ ولایت بلخ بر مرکز قطعه صفر شش دشمن مزدور، که عساکر عملیاتی کماندو دران مستقر بودند، حمله استشهادی انجام داد.
در نتیجه این عملیات بخش بزرگ آن مرکز منهدم شده و به اساس معلومات ابتدایی، ۶۱ تن عساکر کماندویی کشته شدند و ده ها تن دیگر زخمی هستند. همچنان شماری زیادی وسایط، وسایل، اسلحه و مهمات نظامی از بین برده شده است.
قابل یادآوری است که این قطعه در بلخ و ولایت های نزدیک آن به هدف اجرای عملیات بر ضد مجاهدین جا بجا شده بود، که پیش از عملیات مورد حملات کوبنده مجاهدین قرار گرفت.
به اساس راپورها، این قطعه استخباراتی می خواست که پدیده شوم داعش را در شمال دوباره زنده و در بعضی جاهای حساس جا بجا کند.
به اساس یک راپور؛ در حمله امروزی بعضی افراد مهم داعش نیز از بین رفته اند.
این حمله قهرمانانه در واکنش به آن وحشت ها، مظالم و عملیات های دشمن انجام یافت که در بلخ و زابل اجساد شهدای امارت اسلامی را پارچه پارچه کردند و همچنان خانه های مردم ملکی را هدف بمباردمان ها، حملات و میزایل ها قرار می دهند.
امارت اسلامی از مردم و مجاهدین خود به جدیت دفاع می کنند و دشمن وحشی را به جزای اعمال شوم شان می رسانند.

ذبیح الله مجاهد سخنگوی امارت اسلامی
۶/۱/۱۴۴۲هـ ق
۴/۶/۱۳۹۹هـ ش ــ ۲۰۲۰/۸/۲۵م