خبرتازه : در ولسوالی نوزاد ولایت هلمند، ۶ پوسته فتح و ۲۷ عسکر بهلاکت رسیدند و غنایم زیادی بغنیمت مجاهدین در آمد

خبرهای رسیده از ولایت هلمند حاکی است که دیشب حوالی ساعت یک بجه ، پوسته های امنیتی دشمن اجیر در بازار مرکزی ولسوالی نوزاد ، در جریان عملیات ” عـــزم ” مورد حملۀ گستردۀ مجاهدین امارت اسلامی قرار گرفته است . در این عملیات که توسط سلاح های سبک و سنگین تا صبح دوام داشت، […]

خبرهای رسیده از ولایت هلمند حاکی است که دیشب حوالی ساعت یک بجه ، پوسته های امنیتی دشمن اجیر در بازار مرکزی ولسوالی نوزاد ، در جریان عملیات ” عـــزم ” مورد حملۀ گستردۀ مجاهدین امارت اسلامی قرار گرفته است .

در این عملیات که توسط سلاح های سبک و سنگین تا صبح دوام داشت، در طی آن ۶ پوستۀ دشمن کاملا فتح شد و ۲۷ عسکر اجیر جابجا بهلاکت رسیده و ۱۱ تن دیگر نیز زخمی شدند .

در پایان این عملیات ۴ میل دهشکۀ امریکایی ، ۲ هاوان وسط ، یک پایه توپ اسفنجنین ، ۶ پیکای امریکایی ،۱۱ میل m16 امریکایی ، ۴ قبضه راکت لانچر ، یک پایه زیکویک ، ۲ اگاهیز چریکی امریکایی ، یک پایه دوربین ، ۳ پایه مخابره کلان ،یک عراده موتر سایکل ، یک موتر زرهی و مهمات تجهزات مختلف زیادی بغنیمت مجاهدین امارت اسلامی در آمده است .

همچنین در این عملیات ۲ موتر زرهی اجیران داخلی پس از غنیمت شدن از سوی مجاهدین حریق گردید و ۳ موتر زرهی نیروهای کمکی دشمن در جریان جنگ تخریب گردید .

در این درگیری ۸ تن از مجاهدین جراحت برداشته و ۸ تن دیگر بمقام شهادت نایل شده اند . انالله واناالیه راجعون

۲۰۱۵/۵/۲۵