خبرتازه : تعمیر قومندانی امنیۀ ولسوالی موسی قلعه فتح شد

گذارش های رسیده از ولایت هلمند حاکی است که مجاهدین قهرمان امارت اسلامی در جریان عملیات ” عــزم ” دیشب تعمیر قومندانی امنیۀ ولسوالی موسی قلعه را مورد حملۀ مسلحانۀ گسترده قرار داده اند . در این عملیات که تا صبح دوام کرد، تعمیر قومندانی امنیه بطور کامل فتح شد و بشمول قومندان صابر ، […]

گذارش های رسیده از ولایت هلمند حاکی است که مجاهدین قهرمان امارت اسلامی در جریان عملیات ” عــزم ” دیشب تعمیر قومندانی امنیۀ ولسوالی موسی قلعه را مورد حملۀ مسلحانۀ گسترده قرار داده اند .

در این عملیات که تا صبح دوام کرد، تعمیر قومندانی امنیه بطور کامل فتح شد و بشمول قومندان صابر ، ۲۴ تن پولیس و ۳ عسکر کوماندو در آن جابجا بهلاکت رسیده و چندین تن دیگر نیز زخمی شدند .

در این درگیری ۲ عراده موتر رینجر و یک موتر سایکل نیز حریق گردید و یک میل پیکا ، ۳ میل کلاشنکوف ،یک عراده موتر سایکل و مقدار زیادی مهمات و تجهیزات بغنیمت مجاهدین امارت اسلامی در آمد .

در این جنگ دو تن از مجاهدین نیز مجروح گردیده و یک تن دیگر بمقام شهادت نایل شده است . تقبله الله

قابل یاد آوری است که در تاریخ ۱۳ ماه میلادی جاری ، پس از ۴ ساعت درگیری ، تعمیر قومندانی امنیۀ ولسوالی باغران که دشمن آن را نزدیک ولسوالی موسی قلعه تعمیر کرده بود، نیز فتح گردید و بشمول قومندان دشمن ، ۲۵ تن از اجیران در آن بهلاکت رسیدندند و علاوه بر آن ۳ میل پیکا ، ۱۴ میل کلاشنکوف ، ۲ قبضه راکت و ۲۲ مرمی ، ۲ قبضه تفنگچه ، یک هاوان چریکی ، ۱۱۰۰۰ مرمی سلاح های سبک و سنگین، ۳ پایه مخابرۀ کلان و ۲ پایه مخابرۀ دستی ، یک رینجر و مقدار زیادی مهمات و تجهیزات دیگر بغنیمت مجاهدین در آمد .

۲۰۱۵/۶/۱۸