تماس روس ها با امارت اسلامی بر علیه داعش حقیقت ندارد

روز چهار شنبۀ تاریخ ۲ جدی سال ۱۳۹۴ هــ بعضی از رسانه ها خبر دادند که نمایندۀ خاص روسیه برای افغانستان ؛ ضمیر کابلوف گفته است که آنان برای جلوگیری از نفوذ به اصطلاح داعش در افغانستان ، با امارت اسلامی گفتگو نموده و یا تماس بر قرار کرده اند . امارت اسلامی برای پایان […]

روز چهار شنبۀ تاریخ ۲ جدی سال ۱۳۹۴ هــ بعضی از رسانه ها خبر دادند که نمایندۀ خاص روسیه برای افغانستان ؛ ضمیر کابلوف گفته است که آنان برای جلوگیری از نفوذ به اصطلاح داعش در افغانستان ، با امارت اسلامی گفتگو نموده و یا تماس بر قرار کرده اند .
امارت اسلامی برای پایان دادن اشغال امریکایی ها در کشور شان ، با تعدادی از کشور ها تماس گرفته و در آینده نیز تماس خواهند گرفت و این را حق مشروع خود می داند .
ما بر علیه به اصطلاح داعش به همکاری هیچ کس نیازی نداریم و نه هم باکسی در این مورد تماسی بر قرار شده و نه هم کدام گفتگویی انجام گرفته است .
بعضی از افراد در افغانستان از نام د اعش سوء استفاده می کنند و حلقات استخبارات داخلی و خارجی برای به دست آوردن اهداف شوم خویش و بقصد تمدید کردن اشغال کشور آنان را تایید و کمک می کنند ، این پدیده برای ملت افغان به هیچ وجه قابل قبول نیست ، امارت اسلامی من حیث نمایندۀ صادق ملت خویش ، پروژۀ مذکور را که برای نام تهدید بود ، از بین برده است و اکنون در ۳۴ ولایت کشور فقط در یک گوشۀ ای از یک ولایت موجودیت دارند که آن هم چندان قابل تشویش نیست .
مردم مجاهد افغان توانستند که با فضل و کمک الله تعالی جل جلاله ، در طول ۱۴ سال جهاد ، با ۴۹ کشور اشغالگر و با عناصر شریر ادارۀ اجیر شان مبارزه نموده و آنان را با شکست دوچار نمایند ، خطر این افراد تحت حمایت اجنبی ها را نیز ان شاء الله العزیز بخوبی می توانند دفع نمایند ، کاری که تا حد زیادی نیز انجام یافته است .
 
امارت اسلامی افغانستان
 
۱۴۳۷/۳/۱۴هـ ق
۱۳۹۴/۱۰/۴هـ ش ــ ۲۰۱۵/۱۲/۲۵م