اعلامیه کمیسیون کنترول و تنظیم مؤسسات و شرکت‌ها در مورد ثبت مؤسسات و شرکت‌ها

کمیسیون کنترول و تنظیم مؤسسات و شرکت‌ها یگانه اداره از سوی امارت اسلامی برای اجازت دهی، تنظیم و مراقبت فعالیت های مؤسسات و شرکت های خارجی و داخلی است. برای بازسازی و کمک‌ها از سوی مؤسسات و شرکت‌ها به آن فعالیت‌های عام المنفعه‌ای اجازه داده می شود که به نفع اسلام و کشور باشد و […]

کمیسیون کنترول و تنظیم مؤسسات و شرکت‌ها یگانه اداره از سوی امارت اسلامی برای اجازت دهی، تنظیم و مراقبت فعالیت های مؤسسات و شرکت های خارجی و داخلی است.
برای بازسازی و کمک‌ها از سوی مؤسسات و شرکت‌ها به آن فعالیت‌های عام المنفعه‌ای اجازه داده می شود که به نفع اسلام و کشور باشد و ازان فعالیت‌ها جلوگیری می کند که در تاوان دین و کشور و به ضرر روند جاری جهادی باشد.
بنا برین برای اینکه از سبب فعالیت‌های نادرست مؤسسات و شرکت‌های مغرض، نهادهای صادق و خیرخواه کشور متضرر نشوند، کمیسیون کنترول و تنظیم مؤسسات و شرکت ها توسط این اعلامیه به تمام مؤسسات و شرکت های خارجی و داخلی خبر می دهد که خود را نزد کمیسیون مذکور ثبت نمایند، تا کمیسیون مذکور در راستای برداشتن مشکلات از سر راه فعالیت‌های مؤسسات و شرکت‌ها، با مشکلات رو برو نشود و از برنامه‌ها، اهداف و فعالیت‌های مؤسسات و شرکت‌ها به آسانی خود را آگاه نگه دارد.

شماره تماس : ۰۷۰۳۲۱۰۷۴۲
والسلام
کمیسیون کنترول و تنظیم مؤسسات و شرکت‌ها
۱ ذوالحجه ۱۴۴۱ هق – ۲ اسد ۱۳۹۹ ه ش
۲۳ جولایی ۲۰۲۰م