اعلامیه کمیسیون سمع شکایات و جلوگیری از تلفات ملکی امارت اسلامی افغانستان

به ملت مجاهد و غیور افغانستان ! السلام علیکم و رحمه الله و برکاته پیش از همه چیز، به هر یکی از شما این پیروزی بزرگ به نصرت پروردگار را تبریک می گوییم و از قربانی ها، فداکاری ها و دلاوری های تان سپاسگزاریم. یقینا، قیمت این کامیابی بزرگ را شما پرداخته اید، دوشادوش مجاهدین […]

به ملت مجاهد و غیور افغانستان !

السلام علیکم و رحمه الله و برکاته
پیش از همه چیز، به هر یکی از شما این پیروزی بزرگ به نصرت پروردگار را تبریک می گوییم و از قربانی ها، فداکاری ها و دلاوری های تان سپاسگزاریم.
یقینا، قیمت این کامیابی بزرگ را شما پرداخته اید، دوشادوش مجاهدین خود ایستاده اید، قربانی های جانی و مالی داده اید، زنان و کودکان و تمام اعضای خانواده را به کام مرگ داده اید، عروسی ها، جنازه ها و دیگر مراسم شما بمباردمان شد، خوشی تان به غم و غم تان به دو چند تبدیل شد. اما با این همه دشواری ها، باز هم وجیبه خود را انجام دادید و خود را به این هدف مقدس رسانیدید.
ان شاء الله باور داریم که که این قربانی شما بی جا نیست، مسئولیت خود را در دنیا ادا نمودید و این پیروزی بزرگ نصیب شما شد و در آخرت نیز امید پاداش های بزرگی را برای شما داریم.
همچنان پس ازین برای تمام ملت خود اطمینان می دهیم که تلفات ملکی کاهش قابل توجهی خواهد یافت و حتی به اندازه صفر خواهد رسید. اما باز هم، اگر خدانخواسته واقعه ای رخ می داد و یا بر اثر آفات طبعی و حوادث ترافیکی شاهراه ها تلفات ملکی رخ می داد، کمیسیون مذکور همانند گذشته خود را برای بررسی و جلوگیری ازان متعهد می داند.
کمیسیون سمع شکایات و جلوگیری از تلفات ملکی، یادآوری می کند که اگر هر کسی از مجاهدین و مسئولین امارت اسلامی افغانستان شکایت داشت، با کمال جرات می تواند به کمیسیون ما مراجعه نماید و شکایت های واقعی و بجای خود را از طریق شماره های ذیل و ایمیل ذیل ثبت کند. والسلام.
امارت اسلامی افغانستان

کمیسیون سمع شکایات و جلوگیری از تلفات ملکی
۶/۷/۱۴۴۱هـ ق
۱۱/۱۲/۱۳۹۸هـ ش ۲۰۲۰-۰۳-۰۱م

آدرس ایمیل : [email protected]
شماره تماس : ۰۷۰۷۹۱۸۳۸۴
شماره واتساپ : ۰۷۹۴۷۱۷۹۴۶
شماره مخابره : ۵۳۵۷