اعلامیه دفتر سیاسی امارت اسلامی در مورد شایعات جدید مذاکرات

از چند روز به این سو بعضی از رسانه های غربی بطور مکرر شایعه نشر می کنند که گویا نمایندگان امارت اسلامی با نمایندگان ادارۀ کابل گفتگو و مذاکرات را آغاز نموده اند . این شایعات را چند روز پیش یک رسانه غربی به نام گاردین و امروز بار دیگر یک رسانه دیگر به نام […]

از چند روز به این سو بعضی از رسانه های غربی بطور مکرر شایعه نشر می کنند که گویا نمایندگان امارت اسلامی با نمایندگان ادارۀ کابل گفتگو و مذاکرات را آغاز نموده اند .

این شایعات را چند روز پیش یک رسانه غربی به نام گاردین و امروز بار دیگر یک رسانه دیگر به نام رادیو آزادی با استتاد به منابع استخباراتی نامعلوم پخش کردند که گویا نمایندگان امارت اسلامی در هفته آینده در عربستان سعودی با نمایندگان ادارۀ کابل دیدار و گفتگو خواهند کرد .

ما این شایعات را رد نموده و تاکید می کنیم که دشمن در میدان جنگ با شکست و سراسیمگی مواجه است و اکنون می خواهد که با همچو راپور های بی اساس اذهان عامه را مصروف کند .

اگر کدام پروسه ای به نام مذاکرات با ادارۀ کابل آغاز جریان می داشت امارت اسلامی بطور حتم آن را اعلان می کرد،  اما اینکه ارگان های امارت اسلامی از قضیه ای اصلا اطلاع ندارند و رسانه های مغرض شایعات بی بنیاد را پخش می کنند، این خود نشان می دهد که اینگونه طرح ها از سوی استخبارات دشمنان ایجاد و پخش می شود ، امید است که هموطنان با اینگونه شایعات فریب نخورند .

دفترسیاسی امارت اسلامی افغانستان

۱۴۳۸/۱/۱۹هـ ق

۱۳۹۵/۷/۲۹هـ ش ــ ۲۰۱۶/۱۰/۲۰م