اعلامیه امارت اسلامی در مورد بیست و هفتمین سالگرد شکست اتحاد جماهیر شوری

بیست و هفت سال قبل در تاریخ ۲۷ ماه دلو سال ۱۳۶۷ هـش نیروهای اشغالگر اتحاد جماهیر شوروی بطور کامل مجبور به فرار شدند و در تاریخ شهامت و مردانگی افغان ها یک افتخار دیگر به ثبت رسید . پس از وحشت و دهشت ده ساله در افغانستان ، اشغالگران شوروی بطور کامل شکست خوردند […]

بیست و هفت سال قبل در تاریخ ۲۷ ماه دلو سال ۱۳۶۷ هـش نیروهای اشغالگر اتحاد جماهیر شوروی بطور کامل مجبور به فرار شدند و در تاریخ شهامت و مردانگی افغان ها یک افتخار دیگر به ثبت رسید .

پس از وحشت و دهشت ده ساله در افغانستان ، اشغالگران شوروی بطور کامل شکست خوردند و با تمام وسائل های پیشرفته شان شکست خوردند و نمونۀ بارزی از شکست باطل در مقابل حق به نمایش در آمد .

دشمنان دین و ملت ما همیشه در تلاش هستند که در اینجا ناهنجاری و بی دینی به وجود آورده و کشور ما را اشغال نمایند و بدین ترتیب ارادۀ ما را از ما سلب کنند اما بحمدالله هیچ گاه به این نیت شوم شان نائل نگردیده و آرزوهای خود را با خود به گور برده اند .

متاسفانه بعد از شکست اتحاد جماهیر شوروی ، مستکبرین دیگر جهان از شکست آنها نه اینکه عبرت نگرفتند بلکه قدم را بر عین نقش قدم آنان گذاشتند و بر عزت ، آبرو ، خاک ، دین و فرهنگ این ملت مظلوم تجاوز کردند .

شکست مملو از شرم و ننگ شوروی ها و فرار بیش از یک صدهزار نیروی مجهز شان این را به اثبات رساند که هیچ کسی ملت را نمی تواند هضم کند و در مقابل اهداف والای ایمانی آنان نمی تواند حائل شود و اگر کسی ارادۀ گرفتن و سلب ارادۀ ملت را نموده است پس باید حتما باید منتظر دوچار شدن به سرنوشت شوروی ها باشد .

اشغالگران امروزی امریکایی نیز بر شُرُف شکست حتمی قرار دارند ، پس از چهارده سال اشغال هیچ دست آوری ندارند و در مقابل غیرت ایمانی و افغانی در حال فرار هستند و دیر نیست که ما تاریخ شکست کامل امریکایی ها را همانند تاریخ شکست شوروی ها در تقویم مان ثبت نماییم .

امارت اسلامی به مناسبت سالروز شکست قشون سرخ اتحاد جماهیر شوروی ، قهمرمانی ملت مجاهد خویش را می ستاید و برای قربانی دهندگان این راه از الله تعالی اجر فروان خواهان است .

در عین حال ما تصمیم قطعی داریم که ان شاء الله مجاهدین امارت اسلامی امریکایی ها را همانند اتحاد جماهیر شوروی با شکست حتمی مواجه خواهند نمود و ملت مظلوم را از شر شان نجات خواهند داد و به عنوان فریضۀ ایمانی خود ، جهاد را تا آن وقت ادامه خواهند داد که یک عسکر امریکایی در کشور باقی بماند و در مقابل نظام اسلامی مانع واقع گردد .

ان شاءالله تعالی وما ذالک علی الله  بعزیز
امارت اسلامی افغانستان
۱۴۳۷/۵/۶هـ ق
۱۳۹۴/۱۱/۲۶هـ ش ــ ۲۰۱۶/۲/۱۵م