اعلامیه اداره تحصیلات عالی امارت اسلامی در مورد حمله شوم دیروزی بر پوهنتون کابل

دیروز، شماری از دشمنان کشور و علم داخل پوهنتون کابل شدند و در آن‌جا محصلین و مردم ملکی را بدون داشتن هدف واضح و مشخص، مورد حمله مرگبار قرار دادند. دشمن مکار با کمال چشم‌سفیدی مسئولیت این حمله وحشیانه را به مجاهدین امارت اسلامی منسوب کرد. اداره تحصیلات عالی امارت اسلامی حمله بر پوهنتون کابل […]

دیروز، شماری از دشمنان کشور و علم داخل پوهنتون کابل شدند و در آن‌جا محصلین و مردم ملکی را بدون داشتن هدف واضح و مشخص، مورد حمله مرگبار قرار دادند.
دشمن مکار با کمال چشم‌سفیدی مسئولیت این حمله وحشیانه را به مجاهدین امارت اسلامی منسوب کرد. اداره تحصیلات عالی امارت اسلامی حمله بر پوهنتون کابل و دیگر مراکز تعلیمی، مدارس دینی، مساجد و تاسیسات عام المنغعه را به شدید ترین الفاظ تقبیح می‌نماید و از خداوند متعال برای شهیدان جنت الفردوس و برای زخمیان شفای عاجل استدعا دارد، و این‌گونه حملات را توجیه ناپذیر می‌داند.
حلقات مختلف استخباراتی داخلی و خارجی در کشور ما می‌خواهند درین فرصت‌های حساس پروسه صلح، امنیت هموطنان ما را به چالش بکشند، اذهان مردم را در برابر مجاهدین مغشوش بسازند، برای بقای قوای اشغالگر خارجی زمینه‌سازی کنند و اشغال را برای مدت دیگری تمدید نمایند. اما لله الحمد ملت مجاهد افغانستان به این‌گونه اعمال شوم دشمن متوجه هستند و هیچ‌گاه فریب تبلیغات زهرآگین آن‌ها را نمی‌خورند.
والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

کمیسیون تعلیم و تربیه و تحصیلات عالی
اداره تحصیلات عالی
۱۷ ربیع الاول ۱۴۴۲ هـ ق – ۱۳ عقرب ۱۳۹۹ هـ ش