اظهارات لازم سخنگوی امارت اسلامی برای تمام مجاهدین در مورد جریان ۷ روز آینده

السلام علیکم و رحمه الله و برکاته ! خداوند متعال شما را در کارها و خدمات تان کامیاب بدارد. شما در جریان هستید که امارت اسلامی با جهت امریکایی بر ایجاد فضای مناسب برای امضای توافقنامه توافق کرده است، مجاهدین برای هفت روز آینده به اساس پروگرام داده شده، بر آن عمل می نمایند. درین […]

السلام علیکم و رحمه الله و برکاته !
خداوند متعال شما را در کارها و خدمات تان کامیاب بدارد.
شما در جریان هستید که امارت اسلامی با جهت امریکایی بر ایجاد فضای مناسب برای امضای توافقنامه توافق کرده است، مجاهدین برای هفت روز آینده به اساس پروگرام داده شده، بر آن عمل می نمایند.
درین رابطه از طرف بزرگان به شما هدایت داده می شود که اگر برای کسی درین مورد سوالی پیدا می شد، با مشکل و یا عدم آگاهی مواجه گردید، هر کسی به اساس تسلسل مراتب از مسئول ما فوق خود هدایت به دست آورد.
دیگر اینکه تمام مجاهدین در هفت روز آینده در وظایف سپرده شده شان مشغول و در صورت نقض احتمالی از جانب مقابل، آماده دفاع می باشند. رفتن مجاهدین به ساحات دشمن جدا ممنوع است.
از طرف امارت اسلامی با جهت مقابل عهد صورت گرفته است، شما می دانید که وفا بر عهد و ایفای وعده تا مدت معین ان واجب است. تمام مجاهدین درین عرصه به اصل طاعت جداً متوجه باشند.
پس از هفت روز، هرگاه در روز هشتم توافقنامه امضا شود، برای تمام مجاهدین مطابق توافقنامه معلومات و هدایت داده می شود و بر آن عمل آغاز خواهد شد.

ذبیح الله مجاهد سخنگوی امارت اسلامی
۲۷/۶/۱۴۴۱هـ ق
۲/۱۲/۱۳۹۸هـ ش ـــــ ۲۰۲۰/۲/۲۱ م