اظهارات سخنگوی امارت اسلامی در مورد پروپاگند پیهم اداره کابل

یک سخنگوی شورای امنیت اداره کابل ادعا کرده است که در هفته گذشته ۳۸۷ تن مجاهدین را شهید و زخمی کرده اند. اما از سوی دیگر اتهام می زند که مجاهدین امارت اسلامی در هفته گذشته خدای نخواسته به ۳۰۰ نفر ملکی تلفات رسانیده اند. ما این راپور کاذب دشمن را به جدیت رد می […]

یک سخنگوی شورای امنیت اداره کابل ادعا کرده است که در هفته گذشته ۳۸۷ تن مجاهدین را شهید و زخمی کرده اند.
اما از سوی دیگر اتهام می زند که مجاهدین امارت اسلامی در هفته گذشته خدای نخواسته به ۳۰۰ نفر ملکی تلفات رسانیده اند.
ما این راپور کاذب دشمن را به جدیت رد می کنیم.
هدف دشمن سراسیمه از این دروغ پردازی ها اینست که اعلان جنگ از سوی اشرف غنی را، توجیه بتوانند.
واقعیت اینست که مجاهدین امارت اسلامی بسیار کم، بلکه تلفات انگشت شماری دارند. اما عساکر جنگ طلب و عملیاتی دشمن را در سراسر کشور با تلفات سنگین مواجه ساخته اند.
مجاهدین تنها اهداف نظامی را هدف قرار می دهند، در هیچ جایی مردم ملکی را به گونه قصدی مورد حمله قرار نداده اند و نه هم الحمدلله در حملات آن ها، به مردم ملکی تلفات زیادی رسیده است.
سبب تلفات ملکی، فیر میزایل های کورکورانه بر قریه ها و خانه های مردم ملکی، بمباردمان های بی هدف و حملات وحشیانه از سوی شریک اداره کابل (داعش) بر تجمعات عامه است.
از سوی دیگر، بنا بر عفو و دعوت امارت اسلامی، بیرون شدن عساکر از صفوف دشمن و یا فرار آن ها از سنگرها، بسیار افزایش یافته است، حتی افراد بلندرتبه با تمام گروه های خود حقایق را درک می کنند و به آغوش امارت اسلامی می آیند، که این کار سبب نگرانی جدی مقامات اداره کابل شده است.
همچنان اداره کابل، از لحاظ نظامی و سیاسی، در سطح جهان با انزوا، شرم و خجالت رو برو شده است و حالت آن شباهت با لحظات اخیر سقوط رژیم کمونیستی نجیب دارد. تنها پروپاگند از طریق رسانه ها را در اختیار دارد، که آن هم دوباره سبب رسوایی خود شان می گردد. افغان ها و جامعه جهانی حقایق را به چشم خود می بینند، این تبلیغات هیچ اثری ندارد و نه هم کسی ارزش می دهد.

ذبیح الله مجاهد سخنگوی امارت اسلامی
۲۴/۹/۱۴۴۱هـ ق
۲۸/۲/۱۳۹۹هـ ش ــ ۲۰۲۰/۵/۱۷م