اظهارات سخنگوی امارت اسلامی در مورد همکاری نظامی کشور هند با ادارهء کابل

مردم افغانستان از لحاظ تاریخی هیچ نوع سابقه ء مداخله و بدخواهی در امور کشورهای دیگر ندارند، از کشورهای دیگر نیز می خواهند که با افغان ها همچو تعامل داشته باشند. امارت اسلامی به نمایندگی ملت خود، علیه آمریکا و دیگر اشغالگران مشغول جنگ است، در مقابل ما یا کشورهای یورشگر و متجاوز خارجی هستند […]

مردم افغانستان از لحاظ تاریخی هیچ نوع سابقه ء مداخله و بدخواهی در امور کشورهای دیگر ندارند، از کشورهای دیگر نیز می خواهند که با افغان ها همچو تعامل داشته باشند.

امارت اسلامی به نمایندگی ملت خود، علیه آمریکا و دیگر اشغالگران مشغول جنگ است، در مقابل ما یا کشورهای یورشگر و متجاوز خارجی هستند بخاطر نابودی ما جنگ میکنند، نظام فعال ما مارا منهدم کردند، مردم ما را می کشند، خانه های ما را تخریب می کنند و آزادی را از ملت ما سلب کرده اند و یا هم اشخاص بی کفایت ، غرق درفساد، جنگ سالار و تفنگ دار مدغم در اداره کابل هستند که به بازوی آمریکا بر ملت ما تحمیل شده اند و هیچ گونه حمایت  ملی و بنیاد مردمی ندارند، بلکه برای منافع شخصی خود و زیر سایهء طیاره های امریکایی تنفس روزانهء سیاسی می کشند.

راپورها به نشر می رسند که کشور هند می خواهد در بخش نظامی با ادارهء کابل کمک طیاره های جنگی و تجهیزاتش نظامی کنند و این بار ول نیست؛ بلکه چندمین بار است که هند با ادارهء مزدور کابل همکاری نظامی دارد، آشکار است که به این وسائل نظامی مردم ما کشته میشوند، خانه های مردم ما تخریب میگردد و ملت ما آزار و اذیت می بیند، تأسیسات عام المنفعه ما تخریب می شوند، که مثال خوب آن چند روز قبل تخریب پل الچین کندز است که به وسیله هلیکوبترهای بم افگن اعانه شده هند انجام شد.

در اختیار دادن چنین وسائل کشنده به اداره کابل به معنای کمک با ملت ما نیست؛ بلکه همکاری با یک باند جنایتکار و بیگانه پرست ودشمنی بامردم ماست، که امارت اسلامی آنرا  به شدت محکوم میکند و این عمل کشور هند را سبب تیره شدن روابط، بی باوری و بی اعتمادی بیشتر در میان مردم هردو کشور میداند.

ما به حکومت هند صدا میکنیم که وسائل کُشتار و تخریب را به افغانستان ارسال نکند و نه هم با کمک های نظامی خود در تلاش عمر دادن به اداره فاسد کابل باشد.

هرکسیکه در حالت اشغالی با اداره کابل در بخش های نظامی کمک میکند، بدون اینکه عداوت با مردم افغانستان بکند تعبیر دیگر ندارد و این اقدام تنفر و انزجار مردم مار را علیه خود خواهد برانگیخت.

ذبیح الله  مجاهد سخنگوی امارت اسلامیimages (5)

۱۴۳۷/۱۲/۲هـ ق

۱۳۹۵/۶/۱۴هـ ش ــ ۲۰۱۶/۹/۴م