اظهارات سخنگوی امارت اسلامی در مورد حرف‌های غیر مسئولانه معاونان اداره کابل

در تقریبا سه روز گذشته، معاونان اداره کابل روی کدام پلان خاص علیه صلح، در رسانه‌ها ظاهر میشوند، علیه امارت اسلامی پروپاگند نادرست و در مقابل نظام آینده اسلامی عقده گشایی می‌کنند. در مورد این یاوه‌گویی‌ها موقف ما اینست: نظام اسلامی از خود تعریف و سیستمی دارد، که متاسفانه معاونان و دیگر کارکنان اداره کابل، […]

در تقریبا سه روز گذشته، معاونان اداره کابل روی کدام پلان خاص علیه صلح، در رسانه‌ها ظاهر میشوند، علیه امارت اسلامی پروپاگند نادرست و در مقابل نظام آینده اسلامی عقده گشایی می‌کنند.
در مورد این یاوه‌گویی‌ها موقف ما اینست:

  • نظام اسلامی از خود تعریف و سیستمی دارد، که متاسفانه معاونان و دیگر کارکنان اداره کابل، به دلیل عدم‌ آگاهی از تاریخ و تعلیمات اسلامی، از درک و معرفت آن عاجز اند.
  • در زمان حاکمیت کامل امارت اسلامی، تطبیق احکام اسلامی بر مبنای مکلفیت شرعی انجام می‌ شد.
    در اسلام، احکام فقهی قوانین نظام می باشند، که طبعا در جامعه تطبیق می‌گردد. تخلف از قوانین در سراسر جهان جرم پنداشته می‌شود و مجرمین مجازات می‌شوند.
    درین مورد، بستن اتهامات بی‌اساس و یا خلاف اسلام پنداشتن تطبیق این قوانین، دلالت بر نادانی و عدم آگاهی از اسلام می‌کند.
  • بیایید یک گام پیش‌تر از آمدن امارت اسلامی را نگاه نماییم، آیا جنگ‌های داخلی در کابل برای رسیدن به قدرت و تبدیلی این شهر به ویرانه، که به قتل شصت‌هزار کابلی‌ها منجر شد، کدام کمالی بود؟
  • آیا کوبیدن میخ‌ بر سرهای مردم، تماشای رقص مرده و چور و چپاول مال و تجاوز بر آبرو و ناموس مردم در پاتک‌ها، کدام افتخاری بود؟
  • بخاطر نجات عزت شان، خود انداختن دختران باعفت از منزل چهارم مکرویان ها، همچنان ارتکاب هزاران فجائع در مرکز کابل و ولایات از طرف باند های شروفساد کدام قهرمانی بود؟
  • تن دادن به غلامی امریکا در بدل دالر، کمک کردن در اشغال کشور خود و بیست سال ایستادن دوشادوش اشغال‌گران و جاسوسی کردن برای آن‌ها، کدام دستاوردی است؟
  • به اصطلاح دموکراسی که زیر چتر اشغال تحمیل شده است، به کشور ما بدون غلامی، رشوت‌خوری، غصب‌گری، تعصب، حاکمیت مفسدین، رشد دادن جنایت‌کاران جنگی، انداختن جامعه (حتی ارگ) در گرداب فحشا، فساد و بی‌عدالتی، فراهم ساختن زمینه برای کشت و تجارت مواد مخدر و معتاد شدن ملیون‌ها جوان، سرقت‌های علنی در شهرهای بزرگ، اختطاف و کشتار مردم به‌خاطر مال، تلیفون، موتر و موترسایکل، (با سرازیرشدن کمک‌های ملیاردهای دالری) سقوط دادن جامعه به پرتگاه فقر و هزاران مفاسد دیگر، چه ارمغانی به ملت ما آورده است، که معاونان اداره کابل بر آن افتخار دارند؟
    این چهره‌های منحوس از روز اول دشمنان صلح و استحکام نظام اسلامی در کشور هستند و به همین هدف بیست سال را در غلامی سپری کرده‌اند، بناءً ملت غیور و دلیر افغانستان بیدار و هوشیار باشد.

در نظام اسلامی همه افغان‌ها برادران یک‌دیگر می باشند، نظام اسلامی خادم واقعی مردم می‌باشد، و به هر کسی حق خداداد شرعی‌اش می‌رسد و با هیچ کسی ظلم نمی شود. ان‌شاء‌‌الله.
هر آن کسی‌که با این داعیه مشروع افغان‌ها دشمنی دارند، به جز اینکه خود را رسوا و بیشتر ذلیل‌ سازد، دیگر چیزی به دست آورده نمی‌تواند. ان شاء الله و ما ذالک علی الله بعزیز.

ذبیح الله مجاهد سخنگوی امارت اسلامی
۵/۲/۱۴۴۲هـ ق
۱/۷/۱۳۹۹هـ ش ــ ۲۰۲۰/۹/۲۲م