اطلاعیه کمیسیون استخبارات امارت اسلامی در باره توسعه ترور و وحشت از سوی اداره کابل

از آغاز اشغال تا کنون، دشمنان دین و کشور ما، به هدف تضعیف صف جهادی، از هیچگونه تعذیب و اذیت مردم مسلمان افغانستان دریغ نورزیده اند و به گونه پیهم طرح های تازه و کهنه جنایات را آزموده اند. اداره کابل از روی یک پلان خونین تازه می خواهد افغان های نخبه و پاک ضمیر […]

از آغاز اشغال تا کنون، دشمنان دین و کشور ما، به هدف تضعیف صف جهادی، از هیچگونه تعذیب و اذیت مردم مسلمان افغانستان دریغ نورزیده اند و به گونه پیهم طرح های تازه و کهنه جنایات را آزموده اند.

اداره کابل از روی یک پلان خونین تازه می خواهد افغان های نخبه و پاک ضمیر و آن شخصیت های دینی، ملی و سیاسی را هدف قرار بدهند که به اساس مکلفیت دینی و در روشنی دلایل شرعی ابراز نظر می نمایند، و بر مبنای ننگ ملی و شهامت افغانی، ظلم و وحشت را تقبیح می کنند، و از روی عاطفه انسانی، برای تغییر مثبت در احوال هموطنان مظلوم خود سعی می نمایند، و در برابر فساد، فحشا و تحمیل کلتور بیگانه گان، برای بیداری اذهان ملت تلاش می کنند.

چنانکه در گذشته، کمونیست ها می خواستند مفکوره فاسد و اسلام ستیزانه شان را از راه زور و وحشت بر مردم مسلمان افغانستان تحمیل کنند و از همین بود که هیچگونه حرکت و اظهارات سیاسی، مذهبی، عنعنوی و کلتوری را تحمل نمی توانستند و برای رسیدن به اهداف شوم شان، جنایات غیر انسانی و قساوت مندانه ای را بی دریغانه انجام می دادند، اکنون اداره مزدور کابل نیز برای دفاع از فساد، فحشا و هر گونه بد اخلاقی ها، دست به اعمال وحشیانه می زنند. گرفتاری مسلمان های بی دفاع و قتل های زنجیره ای شخصیت های نامدار سیاسی، ملی و مذهبی در ساحات زیر تصرف اداره کابل، نمونه صریحی از این جنایات بشری است.

به استناد از اطلاعات دقیق، اداره مزدور کابل درین اواخر مدیریت مخفی و اختصاصی را در ریاست ۲۴۱ به اصطلاح «امنیت ملی» ایجاد کرده است. این مدیریت در زمان رژیم کمونیستی نجیب هم فعال بود، اما در دوران اشغال امریکایی، از سوی بعضی سازمان های حقوق بشر، فعالیت آن جنایت بشری خوانده شد و لغو گردید. اما اکنون اینک اداره کابل این ارگان را دوباره فعال کرده و توسط آن می خواهد جنایات پلان شدهء رژیم را گسترده تر و عملی کند.

جواسیس بیگانه پرور و قاتلان حرفه ای که در اداره کابل توظیف شده اند، می خواهند از طریق این پروژه بعضی علمای با نفوذ، ملا امامان مساجد، بزرگان قومی، تحلیلگران و مبصران پاک ضمیر، استادان و مخلصان مهربان مدارس و مراکز تعلیمی عصری را، بدون کدام دلیل موجه به گونه مبهم ترور کنند و یا هم همانند هزاران افغان های بی گناه دیگر، در زندان های بدنام بیاندازند.

امارت اسلامی شخصیت های یاد شده را سرمایه ارزشمند معنوی، علمی، ملی و مسلکی کشور می داند، و از روی همین احساس و خیرخواهی، می خواهد توسط این اعلامیه آن ها را خبر بدهد و متوجه بسازد که در ضمن خدمات و فعالیت های مشروع و مخلصانه شان، از پلان های ناجوانمردانه دشمن آگاه بوده و به حفاظت جان های خود نیز متوجه باشند.

کمیسیون استخبارات امارت اسلامی
۲۶/۱۱/۱۴۴۱هـ ق
۲۷/۴/۱۳۹۹هـ ش ــ ۲۰۲۰/۷/۱۷م