اصدار جدید: مصلح بزرگ و مجاهد کبیر الحاج مولوی جلال الدین حقانی رحمه الله!

اصدار دلنشین و تاریخی به مناسبت دومین سالگرد وفات شخصیت علمی و جهادی و ستارۀ درخشان امارت اسلامی الحاج مولوی جلال الدین حقانی رحمه الله که دو امپراطوری مستکبر را به زانو درآورد از طرف استودیوی منبع الجهاد کمیسیون فرهنگی امارت اسلامی بعنوان(مصلح بزرگ و مجاهد کبیر الحاج مولوی جلال الدین حقانی رحمه الله) به […]

اصدار دلنشین و تاریخی به مناسبت دومین سالگرد وفات شخصیت علمی و جهادی و ستارۀ درخشان امارت اسلامی الحاج مولوی جلال الدین حقانی رحمه الله که دو امپراطوری مستکبر را به زانو درآورد از طرف استودیوی منبع الجهاد کمیسیون فرهنگی امارت اسلامی بعنوان(مصلح بزرگ و مجاهد کبیر الحاج مولوی جلال الدین حقانی رحمه الله) به نشر رسید.
این اصدار که هر صحنه های آن با ویدیوهای مستند توثیق گردیده است، معلومات مهمی را برای تاریخ نویسان و پژوهشگران در خود دارد.
درین اصدار قسمت های از زندگی جهادی، سیاسی و اجتماعی مرحوم حقانی با امانت داری کامل جابجا گردیده تا کارنامه های این محسن بزرگ امت اسلامی برای نسل های آینده به شکل مستند ویدیویی محفوظ باشد.
همچنین برخی صحنه های مراسم جنازه و تدفین مرحوم حقانی و مصاحبه خصوصی الحاج خلیفه سراج الدین حقانی حفظه الله معاون امارت اسلامی درین اصدار گنجانیده شده است که به ارزش اصدار افزوده است.
ترانه های جدید ملا فقیر محمد درویش، مولوی محمد امین حیدری و مولوی عبدالعزیز عزیزی به این اصدار جهادی کیفیت خاصی بخشیده است.
کیفیت های مختلف این اصدار را شما دوستان گرامی از طریق لینک های ذیل به دست آورده می توانید:

Parsian Movie High Quality 2 GB
https://archive.org/details/high-quality_202009

Parsian Movie Medum Quality 1 GB
https://archive.org/details/medium-quality_202009

Parsian Movie Medum Quality 1GB direct download link
http://www.mediafire.com/file/yybzi6fj02pxf7e/Medium+Quality.mp4/file

Parsian Movie 530 MB
http://www.mediafire.com/file/g6vbzn534r3dhce/Low+Quality.mp4/file

Parsian Movie Mobile Quality 173 MB
https://archive.org/details/mobile-quality