گفتگویی با برادر مجاهدم

نویسنده: میراحمد شعیب برادر مجاهدم، از لابلای صدها بلا و مصیبت، از بین صدها امتحانِ سخت و طاقت‌فرسا، امروز به عنوان سرباز و یا منصب‌دار حکومت مقتدر واقعی اسلامی که همانا «امارت اسلامی افغانستان» می‌باشد انتخاب شده‌ای و اکنون زمامِ امور ملت بیچاره و زجرکشیده‌‌ای چون مردم افغانستان به دست توست، و در کنارِ این‌همه […]

نویسنده: میراحمد شعیب

برادر مجاهدم، از لابلای صدها بلا و مصیبت، از بین صدها امتحانِ سخت و طاقت‌فرسا، امروز به عنوان سرباز و یا منصب‌دار حکومت مقتدر واقعی اسلامی که همانا «امارت اسلامی افغانستان» می‌باشد انتخاب شده‌ای و اکنون زمامِ امور ملت بیچاره و زجرکشیده‌‌ای چون مردم افغانستان به دست توست، و در کنارِ این‌همه سختی‌های طاقت فرسا، بهترین قهرمانان، عزیزترین جوانان، و شاید برادر خونی و پدر خود را در راه مبارزه با اشغال بیست‌ساله‌ از دست داده باشی و شهید شده باشند.

 

اکنون سرنوشت نتیجهٔ خون پر رنگ شهدا و کسانی‌که از دین خدا به خوبی پاس‌داری کردند به دست توست، تویی که با امضای دستت یا امانت خون‌شان را به درستی ادا می‌کنی و یا در حق‌شان مرتکب خیانت ناجوان‌مردانه‌ای می‌شوی که در نتیجهٔ آن، فردا نزد الله و پیامبرش -صلی‌الله‌علیه‌وسلم- و همهٔ شهدا سرافکنده خواهی شد.

 

پس برادر مجاهدم مواظب باش!

 

خیانت به بیت‌المال و خون شهدا جزای سنگین و نابخشودنی دارد. برادر مجاهدم! دیر وقت است که چنین فرصتی برای امت اسلام، میسر نشده است، تا این‌که آن عزت و سروری‌ای که حق مسلم آن است، برایش برگردد و سرنوشت عموم مسلمانان جهان را، خود بر دست بگیرد و راه هموار شریعت و دستور قرآن را پیش گیرد.

 

برادرمجاهدم! حرف‌ام با تو است:

 

کفار تمام تلاش و کوشش خود را می‌کنند تا تو را از راه و هدفی که انتخاب نموده‌ای برگردانده و غافل سازند؛ زیرا آن‌ها می‌دانند که اگر امروز، اسلام دوباره به آن عزت و شوکت دیرینه‌اش برگردد هرگز برای کفار جایی نخواهد ماند. پس نهایت کوشش وتلاش خود را می‌کنند تا تو را اغوا کرده و گمراه سازند.

 

پس می‌باید هوشیار باشی و هدفت را نیمه‌راه رها نکنی و در دام نفس و هواپرستی نیفتی؛ زیرا این زندگی دو روزهٔ دنیا هر طور باشد می‌گذرد؛ اما انسان‌ها و بنده‌های سربلند خداوند متعال، هیچ‌گاه تن به نفس‌پرستی و دنیاپرستی نمی‌دهند؛ بلکه آن‌ها زندگی واقعی اسلام را از همه دنیا و ما فیها بهتر دوست دارند.

 

حرف آخر:

برادر مجاهدم! همرای مؤمنان واقعی و برادران مسلمانت با تـوضع و خشوع رفتار کن و با منافقان و کفار با شدت، خشم و چهرهٔ هیبت‌ناک و باوقار رفتار کن. برادر مجاهدم مواظب رفتار، گفتار و کردارت باش؛ چون‌که هر گامی که برمی‌داری از نتیجه‌ی خون شهدای گمنام ا.ا.ا. می‌باشد.