وحشت مشترک از سوی دشمن مشترک

اشغالگران و رژیم کابل عداوت با مردم افغانستان را مشترکاً به عهده گرفته اند ، خانه های مردم بی گناه این کشور را هر روز بمباران می کنند و چاپه های شب هنگام می زنند ، دارای و ثروت مردم را به غارت می برند ، زنان و کودکان را شهید می سازند ، جوانان […]

اشغالگران و رژیم کابل عداوت با مردم افغانستان را مشترکاً به عهده گرفته اند ، خانه های مردم بی گناه این کشور را هر روز بمباران می کنند و چاپه های شب هنگام می زنند ، دارای و ثروت مردم را به غارت می برند ، زنان و کودکان را شهید می سازند ، جوانان را گرفتار می کنند و به انواع مختلف شکنجه می کنند .
بمباران و چاپه های شب هنگام از سوی نیروهای اشغالگر و عساکر رژیم کابل در نقاط مختلف کشور به شدت ادامه دارد ، مردم ملکی درین نوع حملات و چاپه ها بیشتر آسیب می بینند ، تنها در طی چند روز گذشته ده ها تن مردم ملکی در چاپه ها ، بمباران و فیر های توپخانه های رژیم کابل به شهادت رسیده اند و یا هم زخم برداشته اند .
دو روز پیش ، در در قریه ء میناری ولسوالی خوشامند ( ولایت پکتیکا ) ۱۳ تن افراد ملکی در اثر بمباران اشغالگران شهید شدند ، این بمباران بر خانۂ داکتر وریخمن صورت گرفت و به شمول نامبرده ۱۳ تن از اعضاء خانواده اش را به شهادت رسانید .
مردم محل به اژانس اسلامی افغان گفته اند که قربانیان این حملۂ وحشیانه که شامل زنان و کودکان نیز اند مردم ملکی بودند ، شماری از مامورین و منسوبین رژیم کابل در پکتیکا نیز اعتراف نموده اند که همه قربانیان این واقعه افراد ملکی بودند .
همچنان ، دشمن مشترک به تاریخ اول اگست در ادامۂ جنایت های ضد انسانی یک تن معلم را که محمد شفیق نام داشت در مرکز ولایت میدان وردک به شهادت رسانیده بود ، نامبرده چند مدت پیش از ولسوالی به مرکز ولایت کوچ کرده بود .
به تاریخ ۲ اگست ، در ولایت کاپیسا در منطقۂ جویبار ولسوالی تگاب عساکر مزدور بر خانه های مردم بی گناه ملکی حملات وحشیانه انجام دادند ، در نتیجه دو خانم زخم برداشتند .
به تاریخ ۴ اگست ،  عساکر اجیر رژیم کابل در ولسوالی میزانی ولایت زابل خانه های مردم ملکی را در منطقۂ ناوه هدف مرمی های هاوان قرار دادند ، در نتیجه یک کودک شهید و دو کودک دیگر مجروح گشتند .
به تاریخ ۷ اگست ، عساکر داخلی در ولسوالی مرغاب ولایت بادغیس بر خانه های مردم ملکی گلوله های هاوان را پرتاب نمودند ، گفته می شود که این خانه در فاصلۂ ۳ کلومتری پوستۂ عساکر اجیر موقعیت داشتند ، درین واقعه ۳ تن افراد ملکی شهید و ۶ تن دیگر جراحت برداشتند .
به تاریخ ۸ اگست ، عساکر رژیم کابل در مناطق غورمه اده ، بوزه و تنی خیل چاپه های وحشیانه انجام داده اند و در جریان چاپه به سوی مردم ملکی فیر نموده ۳ تن را شهید و ۶ تن را مجروح ساختند ، نیز شماری از افراد ملکی را به عنوان اسیر با خود بردند .
به تاریخ ۱۲ اگست ، عسکرهای وحشی رژیم کابل یک تن فرد ملکی را که مستی خان نام داشت و در کشت خود مصروف کار بود در قریۂ احمد خیل ولسوالی جلگه در ولایت میدان وردک بی رحمانه به شهادت رسانیدند .
به تاریخ ۱۳ اگست ، عساکر اجیر رژیم کابل در منطقۂ زرغون شهر ( که از مربوطات ولسوالی محمد آغه ولایت لوگر است ) مرمی های هاوان پرتاب نمودند که به خانه های مردم اصابت نمود و یک کودک به نام سید جان و یک خانم را به شهادت رسانید ، هر دو قربانی این واقعه از یک خانواده بودند .
آمار فوق الذکر نشان می دهد که تنها در کمتر از دو هفتۂ گذشته چه اندازه تلفات مردم ملکی در مناطق مختلف کشور رخ داده است ، دشمن مشترک درین اواخر در ادامۂ جنایت های ضد انسانی خود یک بار دیگر حملات هوای و چاپه های شب هنگام را شدت بخشیده است ، مردم ملکی در اثر این نوع حملات با تلفات زیادی دچار می شوند و قربانیان این حملات نیز عموما افراد ملکی می باشند .
دشمن مشترک این حقیقت را باید درک کند که این گونه وحشت و بربریت هرگز نمی تواند مبارزه و مقاومت مشروع افغان ها را ضعیف و کمرنگ بسازد ، اگر پالیسی وحشت گرای کارگر و مؤثر می بود چرا ایشان نتوانستند اهداف خود را در یک و نیم دهه به دست بیاورند .
مجاهدین امارت اسلامی افغانستان متعهد اند که انتقام ملت مظلوم  را از اشغالگران و مزدوران داخلی آنان می گیرند و هیچگاه نمی گذارند دشمن در افغانستان نفس راحت بگیرند ، مجاهدین مبارزهء مقدس خود را بر ضد نیروهای اشغالگر و متجاوز تا زمانی ادامه دهند که افغانستان را از وجود آنان پاکسازی بکنند و آرمان پاک مردم کشور را که حاکمیت نظام اسلامی است برآورده سازند .