مردم ملکی قربانی حملات درون

با صد تأسف ، مردم مظلوم افغان زمین باز هم با قلب های داغ داغ بر گلیم ماتم نشستند ، نیروهای متجاوز و اشغالگر یک بار دیگر اوان شادمانی مردم را به مراسم غم تبدیل نمودند ، چهره های منفور و خونخوار اشغالگران باز هم با کشتار گروهی زنان و کودکان بی نقاب شد ، حملۂ […]

با صد تأسف ، مردم مظلوم افغان زمین باز هم با قلب های داغ داغ بر گلیم ماتم نشستند ، نیروهای متجاوز و اشغالگر یک بار دیگر اوان شادمانی مردم را به مراسم غم تبدیل نمودند ، چهره های منفور و خونخوار اشغالگران باز هم با کشتار گروهی زنان و کودکان بی نقاب شد ، حملۂ درون در بازار شدل ولسوالی اچین ( ننگرهار ) ۲۷ تن مردم ملکی را شهید و زخمی ساخت ، این کشتار بی رحمانه زمانی رخ داد که یک شخص افغان پس از ادای فریضۂ حج تازه به خانه آمده بود و دوستان و عزیزان برای مبارک باد نزد وی رفته بودند .
رژیم مزدور کابل این کشتار دسته جمعی مردم ملکی را می پذیرد ، اما تا اکنون هیچ عکس العمل در بابت این رویداد خونین نشان نداده است ، درین اواخر ، کشت و خون مردم ملکی در اثر حملات درون و چاپه های شب هنگام درین اواخر بسیار افزایش یافته است ، روزی نیست که خبری از کشتار مردم بی گناه در اثر حملات درون و چاپه های شب هنگام در رسانه های خبری واجتماعی نشر نشود ، مردم همواره فریاد مظلومیت را بلند می کنند ، اما جامعه های حقوق بشر در مورد این جنایت های ضد بشری لب های خود را بسته اند ، همچنان رسانه های که لاف از آزادی و بی طرفی می زنند در مورد جرایم سنگین اشغالگران و رژیم کابل چیزی برای گفتن ندارند .
چند نمونۂ از کشتارهای مردم ملکی در اثر حملات درون قرار ذیل است :
به تاریخ ۷ اپریل در ولایت ننگرهار ، یک موتر مسافر بری مردم ملکی در نزدیکی مارکیت پجیر در ولسوالی پچیراگام هدف درون قرار گرفت ، مولوی عبدالسلام و پیر قمرالدین قربانیان این حمله بودند ، سه تن دیگر از مردم غیرنظامی محل جراحت برداشتند .
به تاریخ ۶ مئ در ولایت قندهار ، دو فرد ملکی در منطقۂ کلانکیچی ولسوالی میوند توسط حملۂ درون به شهادت رسیدند .
به تاریخ ۱۱ جون در ولایت لوگر ، ۱۱ تن از مردم ملکی در قریۂ سپاندو کس در بین ولسوالی های ازره و حصارک در اثر حملۂ درون به شهادت رسیدند ، وکیل ازره در شورای ولایتی لوگر در ضمن تایید این قضیه می گوید که قربانیان این حمله طالبان و مردم ملکی هر دو بودند .
به تاریخ ۱۲ جون در ولایت میدان وردک ، یک فرد بی گناه کوچی در منطقۂ اتری ولسوالی سیدآباد در اثر حملۂ درون به شهادت رسید . 
به تاریخ ۱۹ جولای در ولایت ننگرهار ، یک فرد ملکی بنام عبدالکبیر در منطقۂ طوطوی ولسوالی شیرزاد هدف درون قرار گرفت و به شهادت رسید .
به تاریخ ۱۲ اگست در ولایت پکتیا ، در حملۂ اشغالگران بر خانۂ داکتر وریخمن در قریه میناری ولسوالی خوشامند به شمول نامبرده ۱۳ تن از اعضاء خانواده اش به شهادت رسیدند که همه مردم بی گناه ملکی بودند .
مردم مظلوم و محکوم افغانستان از یک سو از شکنجه ها و اذیت های گوناگون تفنگ سالاران با یونیفورم و بی یونیفورم رژیم کابل رنج می برند و از سوی دیگر قربانی چاپه های مشترک نیروهای اشغالگر و رژیم مزدور کابل می گردند ، نیز درین روزها ، حملات مرگبار درون عامل بزرگ کشت و خون مردم عیر نظامی گردیده است.