فتوحات پیهم مجاهدین و سرگردانی دشمن

روند پیروزی های عملیات تابناک عمری در سراسر کشور ادامه دارد ، نیروهای اشغالگر و مزدوران زرخرید آنان نتوانستند فتوحات پیهم فرزندان راستین اسلام را متوقف سازند ، دشمن با همه توانایی که دارد سعی دارد پیشرفت روز افزون مجاهدین را جلوگیری کند ، اما روند سبک رفتار جهادی به نصرت ویژهء خداوندی نسبت به […]

روند پیروزی های عملیات تابناک عمری در سراسر کشور ادامه دارد ، نیروهای اشغالگر و مزدوران زرخرید آنان نتوانستند فتوحات پیهم فرزندان راستین اسلام را متوقف سازند ، دشمن با همه توانایی که دارد سعی دارد پیشرفت روز افزون مجاهدین را جلوگیری کند ، اما روند سبک رفتار جهادی به نصرت ویژهء خداوندی نسبت به هر روز گسترده تر و توانا تر می گردد .
مجاهدین جان نثار و جانباز امارت اسلامی افغانستان پس ازین که بیشتر ساحات ولایت ارزگان را فتح نمودند ترینکوت ( مرکز ولایت ) را آماج تهاجم قرار دادند و دشمن را از بخش زیادی شهر ترینکوت بیرون راندند ، عساکر اجیر به میدان هوایی پناه بردند و از نیروهای اشغالگر مکرراً خواهان کمک های هوایی شدند ، اشغالگران نیز در ادامۂ بمباران کورکورانه شماری زیادی از مردم ملکی را به شهادت رسانیدند و زخمی ساختند ، حتی عسکرهای مزدور که پروردهء اشغالگران اند نیز هدف قرار گرفتند ، رژیم کابل که در مورد کشتار گروهی عساکر خود هیچ عکس العمل نشان نداد ( و حتی ابراز تاسف هم نکرد ) یک بار دیگر بیگانه پرستی خود را به نمایش گذاشت .
مجاهدین سر بکف امارت اسلامی افغانستان با اینکه بمباران و حملات توپ خانه های دشمن جریان دارد سنگرهای خود را محکم تر نموده اند ، دشمن را در مناطق مختلف شکست دادند و هنوز هم در بعض مناطق ارزگان و دایکندی پیشرفت دارند .
ولسوالی استراتژیک گیزاب ( ولایت دایکندی ) نیز محاصره است ، نبرد در اطراف ساختمان ولسوالی و قومندانی امنیه ادامه دارد ، مجاهدین با روحیهء عالی می جنگند و مبارزهء بر حق خود را با شجاعت کامل ادامه می دهند .
در ولایت ( همجوار ارزگان ) هلمند نیز دشمن به حدی سرکوب شده است که مصروف آخرین رمقات است  ، لواء سفید شریعت و آرامش در همه ولسوالی های این ولایت به اهتزاز درآمده است ، مجاهدین در حوزهء سوم مرکز لشکرگاه سنگر و دیگر اطراف لشکرگاه نیز در محاصره مجاهدین قرار دارد ، مجاهدین منتظر فرمان مقام رهبری اند ، در صورتیکه فرمان صادر گردد لشکرگاه نیز از لوث دشمن پاکسازی می گردد و پرچم سفید امارت اسلامی افغانستان در همه نقاط هلمند برافراشته می شود .
دشمن در قندوز و بغلان نیز با سرنوشت مشابه دچار است ، مجاهدین در ولسوالی های دشت ارچی ، امام صاحب و بعض مناطق مربوط مرکز قندوز در حالت آماده باش قرار دارند ، دشمن توانائی درگیری با مجاهدین را ندارد و از نیروهای اشغالگر درخواست بمباران می کنند که بیش تر قربانیان آن مردم ملکی می باشند ، مجاهدین با وصف حملات هوای و توپخانه های دشمن با مورال بسیار عالی به مقاومت جهادی خود ادامه می دهند .
مجاهدین در ولسوالی های دهنه غوری ، نهرین و بعض مناطق مرکز پلخمری ( ولایت بغلان ) نیز حاکمیت دارند ، دشمن را از منطقه بیرون رانده اند و مردم را از ظلم و ستم عساکر رژیم کابل نجات داده اند و امنیت را به شکل خوب تامین کرده اند .
مجاهدین زمینهء زندگی آرام را در مناطق مفتوحه برای مردم مساعد نموده اند ، مردم امور روزمرهء خود را با اطمینان کامل پیش می برند در بخش زراعت و تجارت هیچ مانعی از سوی مجاهدین وجود ندارد ، مردم نسبت به اوضاع دشوار که در مناطق زیر تصرف رژیم کابل جریان دارد از حکومتداری مجاهدین به مراتب رضایت دارند .
مجاهدین نه تنها در ارزگان ، هلمند ، قندوز و بغلان بلکه در سراسر کشور پیش رفت دارند ، دشمن مورال ناچیز خود را هم از دست داده است و فتوحات پیهم مجاهدین دشمن را پریشان و سرگردان ساخته است .