فتح غورک دشمن را به لرزه درآورد

روز شنبه ، مجاهدین قهرمان امارت اسلامی افغنستان ولسوالی استراتیجیک غورک ( قندهار ) را به گونهء کامل فتح نمودند ، همه ساحات این ولسوالی در کنترول مجاهدین قرار داشت ، دشمن که تنها ساختمان کانکریتی ولسوالی را در اختیار داشت ادعا می نمود که غورک را در اختیار دارد ، اما لحظه شماری ها […]

روز شنبه ، مجاهدین قهرمان امارت اسلامی افغنستان ولسوالی استراتیجیک غورک ( قندهار ) را به گونهء کامل فتح نمودند ، همه ساحات این ولسوالی در کنترول مجاهدین قرار داشت ، دشمن که تنها ساختمان کانکریتی ولسوالی را در اختیار داشت ادعا می نمود که غورک را در اختیار دارد ، اما لحظه شماری ها به پایان رسید و ساختمان ولسوالی نیز فتح شد .
فتح غورک برای مجاهدین بسیار ارزش دارد ، زیرا پس از تصرف این ولسوالی زمینهء یورش بر شهر قندهار آسان تر گردیده است ، مجاهدین می توانند از جانب شمال غورک بر ولسوالی میوند هجوم ببرند و از غرب به سوی شهر قندهار پیش روی بکنند ، نیز در شمال غورک در استقامت های خاکریز و شاولیکوت زمینهء پیش روی به سوی شهر مساعد گردیده است .
دشمن با پریشانی و رسوایی بزرگی دچار است ، در قندهار ، هلمند ، ارزگان ، فراه ، فاریاب ، قندوز ، بغلان و……….. تنها در مراکز ولایات حضور دارد و بیش تر ساحاتِ متباقی ولایات نیز از سوی مجاهدین کنترول می شود ، دشمن تنها مراکز بعضی از ولسوالی ها را در اختیار دارد ، پرچم سفید امارت اسلامی افغانستان در اکثر مناطق به اهتزاز درآمده است و شریعت و امنیت را برای مردم افغان زمین به ارمغان آورده است .
نیز حملات خونین و تکان دهندهء مجاهدین در بگرام و مزار اشغالگران امریکایی و آلمانی را به شدت سراسیمه و سرگردان ساخته است ، دشمن اشغالگر حتی نتوانست تلفات سنگین و شکست ننگین خود را پنهان بدارد .
مجاهدین با فتح غورک می توانند از سوی شمال و غرب این ولسوالی پیش روی های خود را به سوی شهر قندهار ادامه بدهند ، زنجیره های محاصره را بر زمام داران ظالم و مزدور شهر قندهار تنگ تر بسازند و برای دشمن یک بار دیگر ثابت بسازند که مقاومت تابان جهادی و مبارزهء درخشان آزادی خواهی هرگز به زور جنایت و وحشت ضعیف و کم رنگ نمی گردد ، دشمن هر اندازه به وحشت و دهشت رو بیاورد بالاخره در برابر مردم شکست می خورد و سرکوب می شود ، چنانکه در غورک با ناکامی و رسوایی بزرگ دچار گردید .