شماره ۱۲۲ مجله سرک از چاپ برآمد

مجله دو ماهه سرک (څرک) منبع مهم، امتیازی و مستند امارت اسلامی افغانستان است و از سوی کمیسیون فرهنگی چاپ می شود. خوشبختانه شماره مسلسل ۱۲۲ مجله سرک (څرک) به زیور چاپ آراسته شده است. در این شماره با چند تن از شخصیت های ممتاز و علمای جید کشور مصاحبه ها صورت گرفته است، که […]

مجله دو ماهه سرک (څرک) منبع مهم، امتیازی و مستند امارت اسلامی افغانستان است و از سوی کمیسیون فرهنگی چاپ می شود. خوشبختانه شماره مسلسل ۱۲۲ مجله سرک (څرک) به زیور چاپ آراسته شده است.

در این شماره با چند تن از شخصیت های ممتاز و علمای جید کشور مصاحبه ها صورت گرفته است، که جوانان، عالمان و متخصصان کشور را در عرصه علم و دانش به مسئولیت ها و مکلفیت های شان متوجه می سازد.

همچنان جریان نشست مسکو، موقف امارت اسلامی در باره صلح، تحلیل های سیاسی در قبال وضعیت جاری کشور، خطرات حضور امریکا برای افغانستان و منطقه، خروج نیروهای امریکایی، جرایم جنگی و جنایات اخیر رژیم کابل و مسائل دیگری در شماره جدید مجله گنجانیده شده است.

نیز متن سخنرانی ملا عبدالغنی برادر در نشست مسکو و بیانیه خلیفه صاحب سراج الدین حقانی در مجلس فراغت قاضیان و مفتیان شامل مطالب ارزشمند این شماره است.

شماره جدید مجله سرک (څرک) را از لینک ذیل داونلود نمائید:

شماره ۱۲۲ مجله سرک