سرازیری کمک های گزاف غرب و استقامت مجاهدین امارت اسلامی

سئوالی است که همواره در ذهن هر افغان خطور میکند که چرا تا اکنون افغانستان عزیز صاحب نظام آزاد وعادلانه نگردیده اما این را همه افغانها میدانند که افراد معامله گردرداخل و استعمارگران خون آشام از خارج همیشه دست به کار بودند یک تعداد افراد خود فروخته و پروردهء غرب را جذب نموده اند تا […]

سئوالی است که همواره در ذهن هر افغان خطور میکند که چرا تا اکنون افغانستان عزیز صاحب نظام آزاد وعادلانه نگردیده اما این را همه افغانها میدانند که افراد معامله گردرداخل و استعمارگران خون آشام از خارج همیشه دست به کار بودند یک تعداد افراد خود فروخته و پروردهء غرب را جذب نموده اند تا در جلوی آمدن نظام اسلامی سد باب واقع شوند اما مجاهدین آزادیخواه و با ایمان و آنانیکه تعهدی صادقانه بسته اند که سلاح خود را بر زمین نگذاشته تا نفس در تن دارند به خاطر پاسداری و حرمت از خون پاک شهداء و آزادی کشور اسلامی خویش از اسارت بیگانگان و خود فروختگان به جهاد خود ادامه داده و همانند گذشته که خواب آرام را بر روس ها و کمونیستان داخلی آنها ناآرام و حرام ساخته بودند تا بالآخره شکست شرم آور را متحمل شده از کشور ما فرار نمودند اکنون نیز بالای متجاوزین صلیبی امریکائی و مزدوران داخلی آنان خواب بر چشمان آنها حرام گردیده و آرمانهای پلیدی را که در سر میپرورانند به زیرخاک برده وضربات کوبنده و مرگباری از طرف سپاهیان امارت اسلامی تحت نام عملیات عمری بر فرق ایشان وارد گردید. و این حوادث و رویدادها درج تاریخ ننگین کشورمطبوع ایشان شده تا نسل های آینده اشغالگران وحشی و مزدوارن پست ازین شکست شرم آورعبرت گرفته و به پای جوانمردی، جانبازی، ایثار و فداکاری فرزندان اسیر و خداپرست امارت اسلامی ارج و احترام خواهند گذاشت و آنها باید بدانند که نمیشود این سپاهیان کشور را با زور مرمی و سلاح مودرن و طیارات پیشرفته و یا سرازیر شدن کمک های گزاف و برگذاری کانفرانس های بزرگ همچو کانفرانس وارسا، تسلیم خویش نمود، باید این غلامان حلقه بگوش این را آویزهء گوش خود نمایند که در این جامعه دین پرست ما کسانی هستند که یک لحظه چنین اسارت، غلامی و چشم دوختن به کمک های غربیان را نمی پذیرند و چنین زندگی ننگین و شرم آور را با خون های پاک خود دفع مینمایند. آزادی حق هرانسان بوده، هیچکس اگرچه دارای هر نیرو و قدرتیکه باشد نمیتواند این حق خداداد را سلب نموده و آنرا نابود سازد. غلامی و مزدوری خصلت کسانی است که از گذشتگان بی خاصیت آنها به ارث گذاشته شده است پیروان حقیقی مکتب اسلام با عقیده، باورمندی و ایمانی که دارند همیشه این صف جهاد و مقاومت را پُر کرده و شاهکارهای تاریخی می افرینند فتحوحات اخیر که یک شاهکار بی مانند بود خود ثابت کرد که اراده و تصمیم مجاهدین را نمیتوان با نیروی زمینی و قوای هوایی شکست داد، عملیاتهای تعرضی مجاهدین در جنوب (هلمند) و در شمال (قندوز) که به فتح ولسوالی های مهم انجامید خود بیانگر این واقعیت است که هر اندازه نیروی زمینی متکی بر مادیات و حمایت هوایی آنان بر مجاهدین باران مرمی و بمب بریزد نمیتواند اراده و پلان جهادی مجاهدین را با تاخیر و توقف مواجه سازد.

باید کسانیکه تا کنون اغفال بوده و از اوضاع حقیقی میدانی بی خبر بوده اند، این حقیقت را تسلیم نمایند که بدون شک قوای متجاوزین و ادارۀ مزدور و دست نشاندۀ شان به شکست فاحشه مواجه گردیده اند که میخواهند آنرا از طریقی تبرئه نمایند.

چنانچه چند روز قبل جرگه مشورتی که به ابتکار امریکائیها در وارسا بنام افزایش کمک و نیروهای تازه به راه انداختند نشاندهندۀ ضعف اشغالگران بی فرهنگ درمیدان مبارزه و ناتوانی بیش ازحد اداره دست نشاندۀ و حکومت دوسره در کابل می باشد. پیش از این نیز پول و کمک های بیشتر و بیشتر به افغانستان سرازیر گردید اما جزء شکست اشغالگران، تضعیف رژیم تحمیلی و ازدیاد تنفر ملی و افغانی از آنان نتایجی دیگر نداشته است. نتیجتاً این بستهء کمک های جدید نیز راه به جایی نخواهد برد، بلکه هم سبب ضیاع سرمایه و هم هلاکت افراد آنان خواهد شد.

البته خود اشغالگران نیز بر این حقیقت این مسئله واقف و آگاه هستند از اینرو خود امریکائیهای صلیبی میخواهند که با برپائی نوعی همایش های عوام فریبانه خود را حامی صلح و ثبات  در کشور عزیز ما افغانستان معرفی نمایند. ازین رو می بینیم که سردمداران قصرسفید و برخی از متنفذین سیاست های آنان پافشاری و اصرار دارند که یک نظام مشترک تازه ای را همانند آنچه اکنون ملت شاهد آن در رژیم کنونی است ایجاد کنند بناءً در تفاهم  با سران جنگسالاران و ادارۀ مشترک اشرف غنی – عبدالله در جستجوی راهکار و نقشهء راهی هستند که آیندهء تاریک دیگری را برای چندین سال متوالی در افغانستان رقم بزنند.

بدون شک ملت مجاهد پرست افغان دیگراینگونه نیرنگ بازی های تجاران سیاسی را فهمیده اند. این رؤسای دین فروش و وطنفروش داخلی با دار و دسته شان آنقدر مرتکب جنایات شده اند که دیگرنمی توانند آنرا جبران کنند و یا نیرنگ و دسیسه بچشم ملت خاک بزنند که فتوحات و پیروزیهای اخیر مجاهدین در جنوب و شمال خود بیانگر این واقعیت است که ملت بسوی امارت و رژیم تحمیلی بسوی نابودی در حرکت است. و نتیجهء این تغییر بزرگ در حال رونمایی است که ان شاءالله در آیندهء نزدیک  بیرق سفید اسلام و آزادی در بلندای قلۀ کشور برای همیشه به اهتزار درآید و همهء ملت را از زندگی صلح آمیز و آرامبخش مستفید خواهد کرد.

 

بقلم: منقاد (تخاری)

images