دشمن انتقام شکست را از مردم ملکی می گیرد

دشمن وحشی و بزدل انتقام شکست را از مردم بی گناه ملکی می گیرد ، خانه های مردم را بمباران و راکت باران ، دارایی آنان را تاراج و خود شان را شکنجه می کند ، زندانی می سازد و به بهانه های مختلف آزار می دهد . مجاهدین از چند روز به این سو […]

دشمن وحشی و بزدل انتقام شکست را از مردم بی گناه ملکی می گیرد ، خانه های مردم را بمباران و راکت باران ، دارایی آنان را تاراج و خود شان را شکنجه می کند ، زندانی می سازد و به بهانه های مختلف آزار می دهد .
مجاهدین از چند روز به این سو ساحات زیادی را در سمت های مختلف قندوز فتح نموده اند و حتی دشمن را از شهر قندوز نیز بیرون رانده اند ، بالمقابل دشمن بزدل مناطق مسکونی ، مارکیت ها و تأسیسات عام المنفعه را هدف بمباران و گلوله های هاوان قرار داده است ، در نتیجه مردم با تلفات سنگین جانی و مالی رو به رو شده اند ، مردم ملکی قندوز دیروز به رسانه ها گفته اند  : ۲۰ تن از مردم ملکی در اثر حملات کورکورانۂ طیارات دشمن در منطقۂ باغ شرکت شهید و زخمی شده اند .
شب پنجشنبه ، یک مارکیت بزرگ اجناس غذایی در منطقۂ بندر امام صاحب ( شهر قندز ) در اثر حملات هوای و راکتی دشمن منهدم گردید و خسارات هنگفت مالی به مردم رسید ، یک روز پیش تر ازان نیز یک مارکیت قالین طعمۂ بمباران دشمن شد و مردم دچارِ ملیون ها دالر تاوان شدند ، چند روز پیش مرکز و تاسیسات توزیع برق نیز از سوی دشمن هدف قرار گرفت و از بین رفت .
عساکر دشمن با وصف امکانات فراوان و همکاری هوایی اشغالگران تاب جنگ رویاروی با مجاهدین را ندارند ، مورال جنگی هرگز ندارند ، از مراکز خود فرار می کنند ، گریه و ناله می کنند ، اما مجاهدین سر بکف راه خدا با روحیۂ بسیار عالی دشمن را هدف یورش قرار می دهند ، مناطق را تصرف و وسایط و وسایل دشمن را به غنیمت می گیرند .
مجاهدین توانسته اند امنیت را در مناطق زیر کنترل خود تامین کنند ، مردم امور روز مرهء خود را به راحت پیش می برند ، روند آموزش اطفال در مدارس و مکاتب به خوبی ادامه دارد ، مردم منازعات باهمی و مشکلات حقوقی خود را برای مسئولین قضایی مجاهدین بیان می کنند و در مدت کوتاه به یک فیصلۂ عادلانه و مشروع دست می یابند .
دشمن چون نمی تواند این زندگی آرام مردم را تحمل بکند ، این مناطق را بمباران می کند ، چاپه های شب هنگام می زند ، این رفتار غیر انسانی دشمن باعث شهادت و جراحت مردم ملکی به شمول زنان و کودکان گردیده است ، خانه های مسکونی و دکان های آنان تخریب شده است و زیان سنگین مالی به آنان رسیده است ، واقعیت اینست که دشمن می خواهد انتقام شکست ننگین خود را با این گونه وحشت و دهشت از مردم مظلوم بگیرد .