دروغ های شاخدار مقامات نظامی کابل

وزارت دفاع رژیم کابل در یکی از بیانیه های خود ادعا نموده است که ما ( ملیشه های دولتی ) حالا این توان را داریم که بر ضد طالبان حملات تهاجمی انجام بدهیم . این بیانیه می افزاید : ما عملیاتی را به نام شفق دوم به تازگی در سراسر افغانستان راه اندازی نموده ایم […]

وزارت دفاع رژیم کابل در یکی از بیانیه های خود ادعا نموده است که ما ( ملیشه های دولتی ) حالا این توان را داریم که بر ضد طالبان حملات تهاجمی انجام بدهیم .
این بیانیه می افزاید : ما عملیاتی را به نام شفق دوم به تازگی در سراسر افغانستان راه اندازی نموده ایم و حدود ۵۰ تن از طالبان را روزانه می کشیم .
این ادعای مقامات نظامی رژیم مزدور هرگز درست به نظر نمی رسد ، بلکه این چنین حرف ها را می توان دروغ های شاخدار عنوان داد ، زیرا در هیچ کنج و کنار کشور سر و صدای حملات تهاجمی ملیشه های رژیم شنیده نشده است ، چه جای که نیروهای رژیم در تمام ساحات کشور بر ضد مجاهدین عملیات بکنند .
این ادعای مقامات رژیم را سخنگوی امارت اسلامی افغانستان نیز در یکی از بیانیه های رسمی خود با توضیح بیش تر رد نمود و دروغ خواند ، در متن بیانیه آمده است : ” تجربه ها نشان می دهد ، دشمن هرگاه در صحنه های جنگ ناکام بماند نیروهای خود را با تبلیغات پوچ و بی اساس تسکین و تسلیت می دهد ، چنانکه شمار عساکر دشمن خیالی است و صدها کار دیگری دشمن خیالی است ، این عملیات ها را نیز خیالی می بیند ، تا مقامات پایین رتبه از مقامات بلند رتبه و مقامات بلند رتبه از اشغالگران خارجی به نام مصارف عملیات پول و امکانات بگیرند و کیسه های خود را پر سازند ، ما هیچ عملیاتی را به نام شفق دوم در یک بخش از بخش های کشور مشاهده نکرده ایم ، همه آن ساحات که مجاهدین فتح کرده بودند هنوز هم در کنترول مجاهدین قرار دارد ، گراف تلفات دشمن هم اکنون نیز رو به صعود است و تلفات مجاهدین را می توان به انگشت های دست شمار کنیم ” .
واقعیت اینست که در سال های اواخر به ویژه از آغاز سال جاری ملیشه های رژیم کابل ( که به نیروهای ملی نامگذاری شده اند ) روحیۂ مقاومت در برابر مجاهدین را از دست داده اند ، چه جای که بر ضد مجاهدین عملیات های تهاجمی انجام بدهند .
مردم افغانستان شاهد هستند که هزاران عساکر رژیم در سال جاری به مجاهدین تسلیم شدند ، ده ها ولسوالی از سوی مجاهدین فتح گردید ، هزاران عسکر هر ماه جان های خود را از دست می دهند ، نیروهای رژیم هر بار برای کمک های هوایی و زمینی به نیروهای اشغالگر داد و فریاد می زنند ، حتی بدون همکاری اشغالگران نه نمی توانند از جان های خود دفاع بکنند ، امریکایی ها نیز با مزدوران افغانی خود چنان دوستی دارند است که نه درست همکاری می کنند و نه هم اجازه می دهند که عقب نشینی بکنند ، از همین است که اجیران امریکایی شب و روز با یکدیگر درگیر اند و و راهی برای بیرون رفت ازین وضعیت ناگوار ندارند .
در چنین وضعیت وخیم مقامات نظامی کابل جز این که از راه تبلیغات دروغین به عساکر مورال باختۂ خود روحیه بدهد دیگر راهی ندارند ، اما عساکر رژیم و مردم افغانستان هرگاه به حقایق زمینی نگاه می کنند درک می کنند که همه حرف ها ، وعده ها و لاف های مقامات رژیم یاوه گویی خنده آور و دروغ های شاخدار است .