جنایات اسرائیل و سکوت جهانیان!

نویسنده: محمود فاتح دشمنانی که با محبوب قلب‌های‌مان پیامبر اسلام -صلی الله علیه وسلم- دشمنی کردند اکنون نیز همان دشمنان با کینه و دشمنیِ قدیمی‌ای که دارند بر آن هستند تا ملت مظلوم فلسطین را نابود کنند. یهود از دشمنان قدیمی اسلام اند. اکنون باری دیگر بیشتر از صد روز می‌شود که اسرائیل با متحدان […]

نویسنده: محمود فاتح

دشمنانی که با محبوب قلب‌های‌مان پیامبر اسلام -صلی الله علیه وسلم- دشمنی کردند اکنون نیز همان دشمنان با کینه و دشمنیِ قدیمی‌ای که دارند بر آن هستند تا ملت مظلوم فلسطین را نابود کنند.

یهود از دشمنان قدیمی اسلام اند. اکنون باری دیگر بیشتر از صد روز می‌شود که اسرائیل با متحدان و هم‌فکران خود بر مردم مظلوم غزه جنگ را آغاز کرده است. در این جنگ از انواع تکنالوژی، موشک‌های مختلف، اسلحه‌های گوناگون و حتی از سربازان کشورهای مختلف جهان استفاده می‌کند.

این جنگ نه تنها جنگ با حماس است، بلکه جنگ با تمامی مردم غزه است که در عوض، آن‌ها نیز با سلاح‌های اندک و دست‌ساز خود با اسرائیل و متحدانش می جنگند. تا کنون طبق گزارشات رسیده بیشتر از ۲۳ هزار نفر شهید و هزاران نفر دیگر از مردم غزه مجروح شده‌اند. طبق این گزارشات ۷۰ الی ۸۰ درصد شهیدان غزه از کودکان، زنان و افراد مسن هستند.

 

می‌توانیم بگوییم که تمام خاک غزه ویران شده است و مردمش جای دیگری که در آن امنیت داشته باشند هم ندارند. دشمنان در این جنگ ثابت کردند که آن‌ها تروریست‌های واقعی هستند و ظلم جنایتی که اسرائیل شریر در غزه کرده است، بی‌نظیر است.

 

از آن‌جایی که دشمنان اسلام به‌خصوص غربیان همواره فریاد «حقوق زن»، «حقوق کودک» و «حقوق بشر» می‌زنند؛ اما در این جنگ ثابت کردند که این فقط در حد شعار است و برای فریب دادن جهانیان. در حقیقت آن‌ها از جملهٔ آن کسانی هستند که همیشه حقوق را پایمال کرده‌اند.

 

اسرائیل در این جنگ مستقیمََا کودکان و زنان مردم غزه را هدف اولی خود قرار داده است. آخر گناه این مظلومین، زنان و کودکان چی است؟ این مظلومین هیچ گناهی نداشتند؛ بلکه اسرائیل جنایت‌کار بی‌رحم و ظالم شده است؛ حتی اگر به منفعت آنها باشد، مردم خود را هم مورد ظلم بی‌رحمانه قرار می‌دهند.