بدخواهان این آرمان را به‌گور خواهند برد!

نویسنده: ابومحمد گروهی از کسانی که هزینه و مصارف‌شان از جیب خارجی‌ها تأمین می‌شد و شب‌وروز در ناز‌ونعمت، رفاه‌وآسایش به‌سر می‌بردند و برای فخرفروشی بهترین ماشین‌ها را سوار می‌شدند و زیر پای خود را نمی‌دیدند و هنگام عبورشان از راه‌ها و خیابان‌ها، تمام خیابان‌ها و جاده‌ها بر روی عابران مسدود می‌گشت، هنوز هم هوای همان […]

نویسنده: ابومحمد

گروهی از کسانی که هزینه و مصارف‌شان از جیب خارجی‌ها تأمین می‌شد و شب‌وروز در ناز‌ونعمت، رفاه‌وآسایش به‌سر می‌بردند و برای فخرفروشی بهترین ماشین‌ها را سوار می‌شدند و زیر پای خود را نمی‌دیدند و هنگام عبورشان از راه‌ها و خیابان‌ها، تمام خیابان‌ها و جاده‌ها بر روی عابران مسدود می‌گشت، هنوز هم هوای همان روزها را به سر دارند و برای بازگشت به آن چشم طمع دوخته‌اند. به این افراد باید گفت: وقت جمع‌آوری ثروت و پول دیگر به سر آمده‌است. دیگر ملتِ ما بیدار گشته‌است.

این ملت از تمام مکر و حیلهٔ شما آگاه شده‌است. درست است این‌روزها کشور بنابر معضلات و چالش‌هایی که از حکومت قبلی به ارمغان برده است، با مشکلات کلنجار می‌رود و بدخواهان آن در هر گوشه‌وکنار جلسه دایر می‌کنند و برایش خط‌ونشان می‌کشند و به آن راه‌ورسم حکومت‌داری می‌آموزند و شیوه‌های‌شان را بر آن تحمیل می‌کنند و طریقهٔ برخورد با ملت را برایش یاد می‌دهند؛ اما آنان متوجه نیستند که هم‌وغم این حکومت و مسئولین آن رسیدگی به مشکلات و برطرف ساختن آن از دوش این ملت رنج‌دیده است. هر مسئول در تلاش است تا در بخش خودش مشکلات را برطرف ساخته و راه‌حلی ایجاد نماید تا باشد که این‌ ملت رنجیده‌خاطر که سالیان متمادی در رنج‌وفلاکت بوده و دمی روی آرامش به خود ندیده‌است، لحظه‌ای بیاساید و در آرامش باشد.

 

خوانندگان عزیز و گرامی، اگر واقعا این سخن را دور از واقعیت می‌دانید، کارنامه‌های حکمرانان قبلی را با مسئولین فعلی مقایسه کنید، تلاش‌های هر کدام را بررسی کنید و فعالیت‌های آنان بیازمایید تا به حقیقت دست یابید؛ زیرا حقایق با گفتار نه، بلکه با کردار و عملکرد ظاهر می‌شود. این حکومت با وجود چالش‌های فراراهش توانسته گام‌های مثبت زیادی بردارد و ملت را از خود خوشنود سازد.

اما با وجود این، باید یادآوری کنم که بدخواهان و دشمنان این حکومت از هر طریق ممکن به‌دنبال ایجاد تنش و جدایی بین حکومت و ملت هستند، آنان با رسانه‌های سمعی و بصری خود شب‌وروز می‌کوشند تا ملت را از حکومت دور نمایند و از کاه کوه می‌سازند و گاهی مشکلات بسیار کوچک را چنان جلوه می‌دهند که تمام خدمات، فعالیت‌ها و تلاش‌های مسئولین را زیر سؤال می‌برند و آن‌را نادیده می‌گیرند و تمام مشکلات را زیر سر این حکومت می‌دانند، در حالی که مردم افغانستان، با مسئولین زحمت‌کش و پرتلاش خود آشنایند و از زیر‌وبوم تمام چیز اطلاع دارند. ما باید هوشیار باشیم و فریب تبلیغات آنان را نخوریم؛ زیرا یک کشور زمانی به آبادانی و پیشرفت دست می‌یابد که حکومت و ملت باهم هم‌دل و هم‌فکر باشند و اعتماد متقابل بین‌شان وجود داشته باشد، پس به دسایس و توطئه‌های دشمنان گوش فرا ندهید. دشمنان چه زمانی خواسته‌اند ما پیشرفت داشته باشیم و مسیر ترقی را گام‌به‌گام بپیماییم. هدف‌شان ایجاد تنش بین حکومت‌های اسلامی، تفرقه و جدایی است تا از گِل آلوده ماهی بگیرند. اما با بیداری و هوشیاری ملت و خدمات بی‌شائبهٔ مسئولین امارت اسلامی افغانستان و اتحاد و انسجام بین آحاد ملت و حکومت، ان‌شاء‌الله، این آرمان را به‌گور خواهند برد.